úterý 6. srpna 2019

MEDIK 8 || R-RETINOATE INTENSE - ROLLS ROYCE MEZI ANTI-AGE KRÉMY


Kolik jste ochotné utratit za kosmetiku? Stovky? Tisíce? A je šest tisíc za krém hodně?  Já měla možnost krém pro " fajnšmekry " vyzkoušet, tak schválně jestli za to stojí :-D

Už je to pár měsíců, co Medik 8 představil svou unikátní novinku, Rolls Royce mezi anti-age krémy.


Péče o pleť je důležitější, než si možná myslíte, stárnutí je věc přirozená a i na mně, ač se to z fotek možná nezdá, jsou vrásky stále více patrné. Kolikrát si při pohledu do zrcadla v koupelně ( pod svitem žlutých zářivek) říkám, jak mám pěknou pleť, ale pak vyjdu ven, zahledím se do kapesního zrcátka a leknu se sama sebe, nedej bože ještě, když zasvítí sluníčko a já se do toho zrcátka zvládnu i zamračit :-D Holt čas nikdo z nás nezastaví, ale vrásky, vrásky oddálit můžeme, a čím dřív začneme, tím líp. Ono totiž, když už je "mlíko rozlité", špatně se to zachraňuje. Vráskám lze mnohem lépe čelit, pokud ještě nejsou hluboké, nikdy tedy není brzo začít ( pokud vám tedy není 18, to ještě ždibec času máte :-D )




JAK TEDY PROTI VRÁSKÁM BOJOVAT?


Jestli má něco Medik 8 vymakané do posledního detailu, je to právě pečující kosmetika, protivrásková péče a jedna velice důležitá věc, a to, poradenství. Kosmetikou si totiž můžete i ublížit, a pokud si nejste jisté určitým koktejlem vhodným pro vaší pleť, určitě doporučuji konzultaci. Pak můžete být opravdu spokojené s péčí, která stojí nemalý peníz.


R- RETINOATE INTENSE




Britská značka Medik 8 vytvořila tenhle super krém tak, aby byl vhodný i pro nás - sušenky, je totiž obohacený o hydratační složky, pokud jste tedy měli spadeno na původní bílý r-Retinoate, ale máte suchou pleť, tohle bude ta správná volba pro vás.
Při použití buďte opatrné, zprvu se doporučuje používat jen dvakrát do týdne po dobu 14 dní, poté obden a až po uplynutí čtvrtého týdne každý den.
Pleť si musí na retinol zvykat, jinak si pleť zbytečně podráždíte, pokud jste na retinol již zvyklé, můžete krém používat okamžitě.
Pozor retinol nesmí používat těhotné a kojící ženy!!!




Krém slibuje účinky už za čtyři týdny, v případě, že jste retinolový nováček se vám tato doba o něco prodlouží. 
I já začínala pozvolna. Zprvu jsem používala krém sám o sobě jako noční  péči, stačil, ale po čase to chtělo trochu víc. Pokud je vaše pleť opravdu suchá, doporučuji hydrataci ještě podpořit buď sérem s kyselinou hyaluronou nebo v případě, že se vám objevují suchá místa, můžete použít i krém, já takto používala lokálně Ultimate Recovery, perfektní krém, nejen na suchá místa, ale celkově na podrážděnou pokožku ( třeba po chemickém peelingu, nebo právě pokud to s retinolem hned na začátku přeženete) ,nebo Advance Night Restore na celý obličej, který skvěle funguje právě s vitaminem A. Recenzi na oba krémy najdete zde.

Pleť je po r-Retinoate krásně vyhlazená. Vrásky skutečně redukuje, nečekejte, že odstraní hluboké, mimické, ale s jemnými zamávat dokáže. Pokud s retinolem začnete, určitě budete chtít pokračovat, málokterá látka je v oblasti anti-age alespoň z části tak účinná, jako právě vitamin A.

PROČ JSEM HO VYŘADILA ZE SVÉ AKTUÁLNÍ SKIN CARE?



Momentálně jsem ho vyřadila ze své péče, a to kvůli slunečním paprskům, můžete ho používat i přes léto, ale měl by být pro vás samozřejmostí ochranný krém proti UV záření, a zcela upřímně, já se krémem natřu ráno, ale během dne už ochranu příliš neřeším ( já vím, měla bych :-D ), zpět do své každodenní rutiny ho opět zařadím až na podzim a opět, velmi pozvolna. Moje pleť je poměrně citlivá, ale postupné zařazení r- Retinoate Intense ji svědčí.




PROČ JE TOLIK ÚČINNÝ?


Protože je jeho účinek zkrátka a dobře rychlejší a účinnější než u běžného retinolu.

 Obsahuje Retinyl Retinoate, což je nedráždivá forma retinolu, 8x silněji stimuluje syntézu kolagenu než retinol.

Retinaldehyd, který má 11x rychlejší účinek než retinol

Peptid mědi s Dron Technology - Dron Technology zamíří přesné zacílení peptidu.


Kyselina hyaluronová, ceramidy, vitamin E a skvalen udrží pleť hydratovanou a vyživenou.

Díky těmto látkám pleť vypadá mladší, vypnutější a vrásky jsou jemnější, zároveň pleť zůstane hydratovaná. Tyhle chytré informace jsem vypsala ze stránek Medaprexu, je to takový hodně shrnutý výcuc, ale upřímně, o účinných látkách si můžete přečíst přímo na e-shopu, recenze na blogu je hlavně o osobním dojmu, názoru, ne o účinných látkách.


ZÁVĚREM?


Suchá pleť, ač v mládí vypadá jako výhra - netrpíte na akné, pupínky, pudr v podstatě ani nepotřebujete - vypadá dokonale, až taková výhra není, oproti mastné pleti totiž stárne rychleji, a s přibývajícím věkem jsou stále vidět větší a větší nedostatky. Ne každá péče vám sedne, protože vypínací krémy vám sice pleť vyhladí, ale dost často nepříjemně pnou a retinol bez speciální péče také není to pravé ořechové, proto jsem vám taky hned na začátku radila konzultaci, aneb správný výběr produktů je základním pilířem úspěchu.
Proto s nadšením vítám, že Medik 8 vytvořil tak unikátní krém, který pleť vyhladí, vypne, redukuje vrásky, ale zároveň hydratuje a pokud je pro vaši pleť málo hydratační, můžete ho nakombinovat s další péčí a vrstvit jeden produkt za druhým, ale anti-age účinek zůstane, hlavně, není to jen wau efekt přímo po nanesení krému, nýbrž trvalejší účinek.
Třešničkou na dortu je vzhled, luxusní, dokonalý, minimalistický.

R-Retinoate Intense Medik 8 koupíte za 5990 Kč zde.


Co vy? Používáte nějakou protivráskovou péči? Zkoušeli jste retinol a kolik jste schopné za kosmetiku utratit? Utrácíte víc za péči nebo dekorativku? Já se přiznám, že za péči.



*Moc děkuji e-shopu Medaprex za poskytnutí produktu k recenzi.








12 komentářů:

  1. Já taky více utrácím za pečující kosmetiku, ale tak drahý krém bych si určitě nekoupila. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Viac utrácam za starostlivosť o pleť. Toľko tisíc za jeden produkt som však ešte nikdy nedala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky utrácím víc za pečující a pečováním trávím i mnohem víc času, namalovaná jsem za 15 minut, ale než se člověk odlíčí na natře krémy, maskami, opeelinguje :-D

      Vymazat
  3. Tie balenie vyzerajú veľmi dobre, avšak s kozmetikou nemám skúsenosť. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Medik 8 kosmetika je ozdobou koupelny, krásné minimalistické balení u všech produktů :-)

      Vymazat
  4. Hezká recenze, krém mě zaujal:) Já víc utratím za péči, ta je pro mě důležitější, protože pak nemusím tolik řešit dekorativku, když mám (občas:D) hezkou pleť. Každopádně ani za péči měsíčně neutratím nějak moc:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, i v péči se dají najít fajn levné kousky :-)

      Vymazat
  5. Pěkná recenze. Od této značky jsem ještě nic nezkoušela, ale hodně mě láká 😍.

    www.lubeautyblog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, určitě doporučuji něco prubnout, pokud by sis nebyla jistá s výběrem, tak doporučuji konzultaci, mně při prvním výběru moc pomohla.

      Vymazat
  6. Tohle je úplně jiná liga než veškerá skincare, co jsem kdy měla a asi i budu mít doma... Super!

    OdpovědětVymazat