pondělí 15. července 2019

TOPKA LETOŠNÍHO ROKU? || ORIFLAME A JEJICH LUXUSNÍ ŘADA NOVAGE


Co se týče SKIN CARE, jsem přesně ten typ ženský, která tráví půl hodiny v koupelně, no dobře, někdy i hodku :-D a patlá na sebe krémy, olejíčky, masky, atakdále, atakdále. Chci si tvářičku udržet mladou a pěknou, ale hlavně, hlavně mě to strašně baví (strašně baví je zvláštní spojení, já vím, ale v tomhle případě sedne, protože mě ta kosmetika strašně baví, kdežto mýho chlapa to čekání strašně nebaví :-D )




Kdybyste se mě zeptali na nějaký super luxusní krém, asi bych vás donedávna odkázala na nějakou hodně drahou nebo "lékárenskou" značku, ale objevila jsem ho ve vodách, kde bych ho asi nehledala a vídíte, chyba ! :-D 

Znáte Oriflame? To je asi blbá otázka, jasně že znáte, ale víte, že má taky vyšší řadu péče o pleť? Tak právě o tom teď mluvím, jednu z nejlepších řad jakou jsem na svou pleť zkoušela jsem našla právě u Oriflame. Tuhle značku znám sice už pár let, ale většinou jsem u nich nakupovala houbičky na make-up - mimochodem super věcička, sprcháče, nebo zázračný kalíšek, který asi nemusím představovat, ale jejich pleťovka mě míjela.


Oriflame a jejich rozsáhlá řada NovAge ukrývá 4 další podřady, já měla možnost otestovat Ecollagen, řadu o pěti produktech - čistící gel, oční krém, sérum, denní krém a noční krém.
Vše pro kompletní péči.

V podstatě jsem během testování nic jiného nepoužívala, když teda nepočítám tu horu masek :-D, a musím uznat, že jsem si to fakt užívala, oční krém jsem téměř spotřebovala, sérum celé a u krémů jsem více než v půlce.

Pokud nejste v kosmetice zběhlé, pomůže vám označení - doporučení, v jakém pořadí kosmetiku používat, je to jednoduché, jeden čtvereček 1. krok čistící gel , 2 čtverečky - 2. krok oční krém, končíte krémem, ať už denním nebo nočním.


Přesuneme se tedy na jednotlivé recenze.


ČISTÍCÍ GEL NOVAGE SUPREME



Čistící gel byste mohli použít i na samotné odlíčení, ale já radši gel používám na dočištění pleti, či ranní čištění, důkladně odstraní zbytky nečistot a zaplaťpánbůh na stotisíckrát, vůbec nevysušuje, pocit stažené pleti ráda nemám, takže tento gel jako jeden z mála řadím mezi topky. V podstatě tento krok v péči ani nevyžaduji, a pokud nemám gel, který mi fakt sedne, tak čistím pouze olejem, dvoufázákem nebo mlékem a dočišťuji tonikem. Tenhle se ale stal součástí mojí každodenní rutiny.

Čistící gel NovAge Supreme 150ml koupíte za 499 Kč zde.



OČNÍ KRÉM NOVAGE ECOLLAGEN WRINKLE POWER



Kdo nepoužívá krém na oči ? Opět velká chyba, oční okolí je jemné, citlivé, kůže je opravdu velmi tenká, přesto však čelí, každodennímu mračení, úsměvům, ale i větru, slunci, mrazu a odolává statečně, jenže, chce to trochu péče navíc, ať ty vrásky nepřibývají zbytečně rychle.
Většinou v recenzích obaly nezmiňuji, ale když už mě nějaký zaujme … :-D klasická malá tubička a na ní pumpička? To je super :-D pohodlné dávkování, minimum bakterií, které se dostanou  dovnitř, a krom toho i dobře vypadá.

Poprvé, když jsem si krém vypumpla, já je vždy před tím, než je zkusím na oční okolí dávám na ruku, protože alergie je zrádná věc a můžete reagovat v podstatě na cokoliv a zrovna alergii na pleti v oblasti očního okolí fakt nechcete, tak mě překvapilo, že je hodně rozjasňující v podstatě obsahuje jemný sheen. Mé hnidopišské já mi napovídalo, že tohle bude na pleti dělat neplechu, ale duše testerky přebila obavy, a ten krém tedy sakra překvapil, krásně hydratuje, dodá výživu, nedrolí se , skvěle se kamarádí s korektorem, nedráždí a zbavil mě suchých šupinatých víček, takže třikrát hurá hurá hurá tomuhle krémíku, je perfektní.  Navíc obsahuje kofein a měl by tedy redukovat váčky pod očima, ale na ty já až tolik netrpím :-D

Oční krém NovAge Ecollagen Wrinkle Power 15 ml koupíte za 499 Kč zde.


SÉRUM NOVAGE ECOLLAGEN WRINKLE POWER




Séra s kyselinou hyaluronovou patří mezi má nejoblíbenější, kyselina hyaluronová umí totiž na pleti vytvořit kýžený wau efekt, tedy okamžité vyplnění vrásek, nízkomolekulární navíc dokáže proniknout do hloubky pleti a hydrataci napumpovat zevnitř. Pokud jste žádné nezkusily, určitě doporučuji prubnout, je to jedna z mých nejoblíbenějších částí péče o pleť. Hydrataci potřebuje každá pleť, suchá, smíšená i mastná a dost často chybí pleti právě hydratace, objevují se šupinky, pleť je mdlá a unavená. S tímhle si Sérum Ecollagen dokáže perfektně poradit. Navíc tahle hydratační vychytávka má i jednu další super vlastnost, do vlhké hydratované pleti se lépe vstřebají i účinné látky z krému, je to jako když si představíte, že venku začne pršet. Pokud je půda vyprahlá, všechna voda zteče a nedostane se do hloubky, kdežto když je půda mokrá, pojme veškerou vlhkost a vodu propustí až do spodních vrstev. Podobně to funguje i s kůží. Sérum vklepávejte, jemně vmačkejte do pleti, aby co nejlépe proniklo.

Sérum NovAge Ecollagen Wrinkle Power 30 ml koupíte za 799 Kč zde.

DENNÍ KRÉM NOVAGE ECOLLAGEN WRINKLE POWER 




Denní krém se kromě obsahu kyseliny hyaluronové může pyšnit SPF 30, což se hodí, zvlášť ve 30-ti stupňových vedrech, nemůžete sice počítat s tím, že vás ochrání po celý den, to neumí žádný krém, i tak se ale pomyslné paraplíčko hodí. Krému stačí maličko, a pořádně ho rozetřete. Je hutnější, ale ne ve smyslu mastnější, po chvilce se, alespoň do mé suché pleti vstřebá. Abych měla alespoň malou výtku, občas se mi stalo, že se po nanesení make-upu trošičku odrolil, třeba když jsem si chtěla umáznout špatně vykreslené obočí..., celkově ale při nanášení make-upu neplechu nedělá. Pleť udrží hydratovanou a ani během dne nemám pocit vysušení. Pokud máte problém s tím, že vám krémy s SPF ucpávají póry, zde problém mít nebudete.




Denní krém NovAge Ecollagen Wrinkle Power 50ml koupíte za 699 Kč zde.



NOČNÍ KRÉM NOVAGE ECOLLAGEN WRINKLE POWER 




Noční krém má pro mě neobvyklou, ale velice příjemnou konzisteci, je lehoučký, ale zároveň hutný a výživný, jakoby našlehaný, pěnový, nevím jak tu konzistenci popsat, nebo k čemu ji přirovnat.
Obsahuje bambucké máslo, které ráda používám samo o sobě a vitamin E. Pleť je po něm úžasně jemná, hebká, dobře se vstřebává a opravdu vidím, že mojí pleti naprosto sedl, nezanechává mastný film a pleť je po něm i ráno dokonalá.
Oblíbila jsem si ho krapet víc než denní, právě pro jeho zajímavou a originální konzistenci.


Noční krém NovAge Ecollagen Wrinkle Power 50 ml koupíte za 699 Kč zde.



URČITĚ DOPORUČUJI KOUPIT JAKO SADU ZA ZVÝHODNĚNOU CENU 1999 KČ zde.




S celou řadou jsem nadmíru spokojená, jak jsem psala výše, je to jedna z nejlepších sad péče o pleť jakou jsem ve své sbírce měla, moje pleť vypadá, a snad to teď nevyzní namyšleně, ale vypadá fakt skvěle, suchá místa jsou téměř pryč, žádná nová se neobjevují. Vypadá zdravě, hydratovaně, září.
Užívám si každičkou chvilku v koupelně a moje pleť taky a pořád si říkám, Oriflame? Tahle švédská kosmetika je fakt dobrá, a asi ji budu muset prozkoumat mnohem víc.
Určitě doporučuji vyzkoušet celou řadu najednou, produkty k sobě perfektně pasují a výsledek stojí za to.
Celá řada působí luxusním dojmem, a minimalistické kombo bude ozdobou každé koupelny.

Co vy a Oriflame? Co byste mi doporučili?



Moc děkuji Oriflame za poskytnutí produktů k recenzi.

16 komentářů:

  1. Oriflame mám ráda, tedy hlavně jsem měla, protože babča ho "dealuje" a dřív jsem od ní hodně brala, třeba jejich laky na nehty byly jedny z nejlepších, jaké jsem kdy zkusila (a že laků na nehty jsem měla požehnaně). Co se péče o pleť týče, tak s tou jsem až tak spokojená nebyla, ale jak říkáš, sprcháče, mýdla, krémy na pokožku či na nohy mají opravdu dobré. Každopádně by mě nenapadlo, že někdo bude z jejich pleťovky tak nadšený - ale ona fakt vypadá celkem dobře. Fajn recenze. Možná na to taky mrknu, nad nějakým očním krémem přemýšlím už dlouho:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, tohle je ta jejich vyšší řada, tak možná proto, každopádně, taky by mě nenapadlo, že budu tak nadšená :-)

      Vymazat
  2. Od Orifame už jsem dlouho nic neměla, ale řada vypadá super. Kdysi jsem měla nějaké pleťové krémy a byly moc fajn.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem z téhle řady nadšená, je tedy fakt, že nic jiného jsem z pleťovky nezkoušela, ale tohle se fakt povedlo :-)

      Vymazat
  3. Už jsem si z Oriflamu dlouho nic neobjednala. Řada vypadá skvěle. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Od Oriflame používám jejjich zázračný kalíšek - jako každý druhý. :D Nevěděla jsem o tom, že mají tak super řadu na pleť! :)
    Já používám crém od Clarins, který je maličko gelový a skvěle se hodí jako denní krém a zároveň podklad pro make-up.!

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
  5. To ma teda prekvapilo. Super, že majú takú fajn radu.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný článek, já mám Oriflame ráda, ale tohle jsem ještě neměla, ale slyšela jsem samou chválu 😊.

    OdpovědětVymazat
  7. Páni, tak tyhle produkty se značce Oriflame opravdu povedly!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat