neděle 9. září 2018

BENEFIT x ESSENCE || SOUBOJ TEKUTÝCH LESKLÝCH RTĚNEK


Může být produkt v řádech stokorun, kvalitou srovnatelný s výrazně levnějším kouskem? Už několikrát se nemožné stalo možným :-D Jak jsou tedy na tom lesky na rty?
Značku Benefit všichni známe, jejich produkty na obočí a tvářenky jsou ikonické, slyšeli jste ale o lescích na rty? I ty mají ve své nabídce a nejsou vůbec špatné.
Essence také není žádná kosmetická novinka, sem tam vydají super kousek a sem tam taky nějaký ten propadák.
Jak tedy dopadly jejich lesky v testování?



BENEFIT PUNCH POP!




Začněme tedy tím dražším kouskem. Lesk od Benefitu je skvěle pigmentovaný, s lehkostí pokryje rty malinově růžovou barvičkou. Rty jsou šťavnaté a nelepí. Aplikace je pohodlná a přesná díky klasickému aplikátoru, jaký najdete u téměř všech lesků a matných rtěnek.


Výdrž musím pochválit, i když se intenzita barvy snižuje, stále vypadá přirozeně a i po dvou hodinách jsem lesk stále měla na rtech, sice už ne v plné intenzitě, ale stále se rty leskly, což je na lesk fakt dobrý výkon.
Jako nevýhodu vidím fakt, že se mi lesk, pokud jsem ho nanesla ve větší vrstvě trošku rozpil v okrajích rtů, asi byste si toho nevšimli, když byste mě potkali :-D , ale znáte to... zrcátko stále po ruce, holt mému oku to neuniklo.



Benefit Punch Pop! koupíte za 590 Kč zde.




ESSENCE COLOUR BOOST



Essence tedy patří do těch levnějších vod, i když Essence cíleně nevyhledávám, některé kousky, a to hlavně ty na rty, se jim povedli :-)
A podobné to bude i v případě tohoto lesku. Jeho pigmentace se hravě vyrovná Benefitímu kolegovi. Na rty se nanáší též velmi pohodlně stejně jako Punch Pop!  a též nelepí.



I výdrží jsou na tom téměř totožně, Colour Boost od Essence zvládne též v pohodě zmiňované dvě hodinky. intenzita opět slábne, ale lesk zůstává, ze rtů se vytrácí postupně a neojídá se tedy pouze z prostředku rtů, prostě po kafíčku si promnete rty, pokud si ho zapomenete vzít sebou, nic se neděje, rty budou vypadat dobře i bez úpravy.
Díky své konzistenci se i Essence dostává trošku mimo konturu rtů, díky odstínu je to samozřejmě vidět o něco víc než u Benefitu.

Essence Colour Boost koupíte za 75 Kč zde.



Když to shrnu, nevidím krom ceny žádný velký rozdíl. Obě značky, popisují svůj produkt jako tekutou rtěnku, ale za mě je to hodně pigmentovaný lesk :-D.Můžete si tedy v klidu pořídit levnější verzi. I když mám radši klasické rtěnky, lesky občas také vytáhnu, jsou fakt pohodlné, akorát pozor na rozlítané vlásky :-D Přilepí se vám na rty během vteřiny.


Co vy? Zkoušeli jste některý z produktů?

12 komentářů:

  1. Mě takové odstíny nesluší. Ale jinak skvělá recenze.

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou nádherné odstíny, moc ti sluší. Já takové výrazné barvičky na rtech nenosím. Ale asi bych spíše volila lesk od Essence.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :-) Jo ten Essence je super a hlavně levnější v podobné kvalitě :-)

      Vymazat
  3. Takový typ článku určitě piš dal, je to super :) A já bych šla klidně do Essence :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, tak to jsem ráda, že se článek líbí :-) Essence je super, určitě se vyplatí,kvalita je dobrá :-)

      Vymazat
  4. Díky za tip, to se podívám po Essence :) Sice na mě tmavý odstín, ale tobě nehorázně sluší.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, stačí jen nanést slabší vrstvičku :-)

      Vymazat
  5. Nezkoušela jsem ani jednu z článku a celkově nemám moc zkušenosti s tekutými rtěnkami takhle v tubičce. Červená mi nesluší, ale tobě neskutečně sekne :-) docela ti to závidím, taky bych si někdy v rudé vyšla :-D
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, podle mě červená sluší všem ženám, záleží na odstínu, ale ne každá se v ní cítí :-)

      Vymazat
  6. Tak teda ten essence ma veľmi prekvapil! :)

    OdpovědětVymazat