pondělí 3. dubna 2017

Top tělové mléko - Cetaphil


Jestli je něčeho u nás doma opravdu velká spotřeba , tak to jsou tělová mléka, používám je denně a nějen já, ale vlastně celá rodina. 
Velkým oblíbencem a jedním z nejlepších tělových mlék jaké jsem zkusila se stalo hydratační  mléko značky Cetaphil. Cetaphil k nám přišel někdy na podzim minulého roku a já jsem si ho téměř okamžitě zamilovala. Recenzi na krém a pleťové mléko najdete zde, tělové mléko z řady Restoraderm určené pro atopiky zde . A to je právě to,  co se mi na značce Cetaphil tak líbí, je to značka určená i pro atopiky.


Ale začněme popořadě , tedy obalem. Miluji tělová mléka s pumpičkou, je to neskutečně komfortní. Do pumpičkových obalů bych nejradši dala všechna tělová mléka :-D Navíc mléko má 460 ml a alespoň mi vydrží déle než měsíc :-D I vzhledově se mi zamlouvá, klasický lékárenský obal, jednoduchý a pěkný.

Jelikož je mléko i pro suchou a citlivou pokožku , neobsahuje parfemaci. Takže pokud jste zatížení na voňavá mléka , tohle nebude nic pro vás. Mě to vyhovuje, ale přiznám se , že neparfémovaná mléka střídám s těmi voňavými a dost často mám otevřená mléka dvě, jedno voňavé a druhé ne.
Teď ale přijde to nejdůležitější a to jest samotné mléko. To je prostě lahoda. Já nevím jak to Cetaphil dělá , ale mléka prostě umí. Po nanesení okamžitě cítíte dávku hydratace a výživy, pokožka se po něm krásně napapá a je úžasně hebká, nesvědí, je zklidněná, vláčná . Krásně se roztírá a ta konzistence je hrozně fajn, ani mastná , ale ani takové to lehké nic jestli mi rozumíte, tohle člověk prostě musí zkusit.  Mléko z řady Restoraderm je dost podobné, ale řekla bych , že o chloupeček lepší , tohle je ovšem větší . V podstatě je ale jedno, které si pořídíte, ani s jedním nebudete zklamaní. Hydratace vám vydrží po celý den a to bez pocitu mastnoty, po chvíli se můžete oblékat, takže je vhodný jak na ráno, tak i na večer.
Koupit ho můžete v lékárnách a stojí okolo 400Kč. Je trošku dražší ,ale každá koruna se zde vyplatí.
Máte rádi značku Cetaphil ? Vyzkoušeli jste od ní něco ?


12 komentářů:

  1. O tej značke počujem prvýkrát, telové vyzerá skvelo. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pumpičky mám také ráda, je to mnohem hygieničtější a praktičtější. Když se třeba zmáčkne tuba v cestovce, může vytéct, ale u tohoto ne :-) u tělových mlék mám ale mnohem raději voňavější varianty, ale jelikož je tohle na citlivou pleť, nejde to jinak :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ráda střídám mléka s parfemací a bez, ale tohle je vážně perfektní. S tím cestováním naprosto souhlasím, u tubiček se bojím , že mi vše vyteče a pro jistotu přebaluji mikrotenovými sáčky :-D

      Vymazat
  3. O téhle značce jsem ještě neslyšela, ale vypadá dobře :)

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já osobně nejsem úplně typ na tělová mléka. Vždycky zapomenu :D když už, mám ráda tělová másla, ale on v tom takový rozdíl není. O této značce jsem ještě neslyšela, ale je pravda, že tělová mléka nevyhledávám, protože jich mám pokaždé velkou zásobu z vánoc :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo , kosmetika na Vánoce, taky ji dostávám, ale mám velkou spotřebu a zásobička se ztenčuje :-D

      Vymazat
  5. Tuhle značku neznám, ale já jsem většinou na ty tělové mléka líná :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky občas bojuji s leností, hlavně když jsem vymrzlá, nebo unavená od malé, ale snažím se co nejvíce pravidelně mazat. :-) ale já jsem atopik , tak tím předcházím ekzému. :-)

      Vymazat
  6. Nikdy jsem tuto značku nezkoušela, ale slyším na ní jenom samou chválu. Tak to budu muset něco vyzkoušet. :D
    Super článek! <3 :)
    S láskou
    ♥JORIES♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat