úterý 18. dubna 2017

Spotřebováno II

Docela dlouho jsem oddalovala spotřebovací článek, a tak se mi doma nahromadila docela slušná sbírka a já už se nemohu dočkat až prázdné obaly poletí do popelnice :-D


Myslím, že se mi vcelku daří , to co si pořídím také vypotřebovat..., no pojdmě na to .
Pěny do koupele Cien mám moc ráda, stojí pár kaček a vytvoří krásnou bohatou pěnu , navíc krásně voní.
Kdo by neznal sprcháče Dove, za mě naprostá topka. Balea je fajn , tohle byla limitka, mám ráda jejich vůně , ale kapku vysušují, tak je střídám. Sprcháče Cien nápadně připomínají Dermacol Aroma Rituals, jsou fajn , krásně voní , jen to balení.... mám radši klasické se zavíráním nahoře , tohle když špatně dovřu, tak opatlám celou vanu.
Tekuté mýdlo z Tesca bylo ok, a to Cien nádherně vonělo po fialkách, když ho v lidlu ještě uvidím , tak ho koupím znova.
Cien Repair Conditioner byl takový průměr, neurazí ani nenadchne , vlasy se po něm dali krásně rozčesat, ale nějaká extra výživa se také nekonala.
Masku Kallos jsem měla ráda a vydržela hodně dlouho ,používala jsem ji tedy spíš jako kondicionér , nanesla jsem na vlasy , nechala působit než jsem se umyla sprcháčem a smývala  , recenze na ni zde.
Maska od L´Oreálu se prodává společně s barvou Casting Creme Gloss, tu už nepoužívám , ale maska vydrží víc než na jedno použití, tak tahle byla ještě ze zásob, byla dobrá , vlasy docela dobře vyživila.
Co se týče tělových  mazadel, tak koukám, že jich padlo za vlast docela dost :-D
Cien krásně voněl , navíc balení s pumpičkou ? super, recenze zde .
Excipial U Lipolotio používám už několik let, skvělá věcička pro atopiky, asi ho budu kupovat, dokud ho nepřestanou vyrábět :-D recenze zde.
Cetaphil Restoraderm je nej nej nej nejlepší mléko jaké jsem doposud zkusila , skvělé pro atopiky , vyživý a na pokožce ho cítíte sakra dlouho , zároveň si ale nepřipadáte zmaštěné , recenze na internetovém magazínu Fashionising.cz zde.
Bi-oil jsem používala na těhotenský pupek , opět velká spokojenost, bříško krásně vyživené na dlouhou dobu, strie nemám, ale podotýkám, že k nim nemám sklony , recenze zde.

Arganový olej Sagrada Natura - jedním slovem perfektní, natírám s ním obličej, krk i dekolt a to konkrétně na noční péči, momentálně používám od Ryoru, ale až ho dopotřebuji mám v zásobě, další od Sagrada Natura , který jsem vyhrála u All my cosmetics. Recenze zde.
Hydratační krém na obličej Cetaphil, další top produkt. Výborně hydratuje, nezanechává mastný povlak a pomohl mi s ekzémem , recenze zde.
Krémy na ruce  Cien z lidlu mi dost vyhovují zato ten od Ryoru nic moc , recenze zde.

  Deodorant Fenjal krásně voněl  a fungoval tak , jak má. Recenze zde .
Balea lak na vlasy je takový průměr.
Roztoky na kontaktní čočky, jeden z DM druhý z Rossmanna, kupuji je stále dokola, stojí o půlku méně než roztoky z optiky.

Plátýnkové masky, to jsou moji velcí oblíbenci, maska Garnier suprově hydratovala, recenze zde.
Masku Holika Holika jsem testovala ve spolupráci s internetovým magazínem fashionising.cz , byla vážně skvělá , perfektně hydratovala a pleť po ní byla krásně napapaná. Můj a ostatních blogerek názor na ni zde.
Maska Balea Vital byla také úžasná , navíc za pár korun , recenze zde.


Vatové odličovací tamponky kupuji jedině v DM :-)

 A nakone něco z dekorativky, krémové linky Alverde byl totální propadák , byly šedé ,ale vůbec nedržely, škoda, naštěstí byly z výprodejového košíku.
Gelové linky Rimmel v odstínu Emerald byly krásné , zelené ,ale bohužel hrozně rychle vyschly...
Mono stín Freedom v tělové barvičce byl super , dobře pigmentovaný, moc neprášil,  kupuji je v Pepcu za 29 Kč :-)
A co vy? jaké máte vypotřebované produkty ?

6 komentářů:

  1. Koukám že hodně věcí Cien :D a tamponky od Ebelin mám taky ráda. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Cien mám ráda a jiné tamponky než Ebelin ani nepoužívám. :-) Poměr cena kvalita - super.

      Vymazat
  2. Z tvých vypotřebováno nemám zkušenost s ničím, pouze kromě té masky od Casting Gloss. Jinak mě zaujal ten deodorant od Fenjalu, docela by mě zajímalo složení. Měla jsem od téhle značky sprchové mléko a vůně byla top.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na složení jsem nekoukala a bohužel ho asi nemám ani nikde na fotkách , škoda ,že mě nenapadlo vyfotit a dát k recenzi.

      Vymazat
  3. Tiež sa mi Cien sprchové produkty zdajú menej vysušujúce ako napr. tie Balea. Teraz som si prvýkrát kúpila roztok z DMky Visiomax takže som zvedavá, aký bude. A tie Ebelin odličovače sú super a tiež som ich milovala, ale odkedy som skúsila tie z Lidlu Cien tak sa mi už Ebelin nezdajú tak úžasné.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě vyhovují právě ty ebelin, ale teď jsem zkusila koupit ty velké tamponky z Lidlu a taky jsou fajn, s roztokem určitě budeš spokojená.

      Vymazat