čtvrtek 15. listopadu 2018

BELL COSMETICS || DALŠÍ NÁLOŽ DEKORATIVKY


Dekorativní kosmetiku Bell už ode mě znáte, na blog jsem napsala hned několik recenzí a na svém seznamu mám stále více oblíbenců. aby také ne, když Bell neustále rozšiřuje sortiment a valí na nás jednu novinku za druhou. Z jejich sortimentu musím vyzdvihnout hlavně make-upy, které jsou naprosto top a ještě jsem se nesetkala s jediným kouskem, který by mi nesedl. No a pak také mé oblíbené rtěnky všech možných konzistencí a finishů.. No ale pojďme tedy k samotným recenzím.

HYPOALLERGENIC NUDE LIQUID POWDER



Začnu asi make-upem, před nedávnem jsme všichni začali opěvovat kapátkové make-upy a i Bell zařadil jeden do svého sortimentu. Byla  jsem opravdu hodně zvědavá, jak moc bude dobrý a zda dokáže konkurovat svým vydařeným předchůdcům. A víte co? Nebudu vás napínat, je perfektní, skvělý a dokonalý. Pleti dodává poměrně vysoké krytí, zároveň ale ponechává přirozený finish. Zasychá do matna a není třeba ho následně přepudrovávat, já tak ale činím. Cítím se líp a nemusím se bát, že se mi otře do bílých halenek či bund.


Určený je hlavně pro normální až mastnou pleť, ale ani se svou suchou pletí si vůbec nestěžuji, jen je třeba pleti dodat před aplikací hydrataci a výživu. Kapátkový make-up Bell se pyšní výtečnou výdrží a na to, že většinou vstávám okolo páté a odličuji večer okolo osmé, tak ho na pleti zůstává dost. Momentálně mám doma nejsvětlejší odstín, proto ho míchám s Illumi make-upem stejné  značky v odstínu Natural a řeknu vám, tahle kombinace je úžasná. Snoubí se perfektní krytí, s jemným rozjasněním a výsledkem je naprosto dokonalá pleť. Také rádi make-upy mícháte?
Konzistence je poměrně tekutá a na aplikaci nejradši používám houbičku, též od Bell, o které vám zde ještě povím.

Hypoallergenic Nude Liquid Powder v odstínu 01 koupíte za 179 Kč zde.




HYPOALLERGENIC EYE & SKIN CONCEALER




Korektory jsem obdržela hned ve dvou odstínech, s růžovým a žlutým podtónem. Dle balení, ala rtěnkové máslíčko, jsem tipovala, že se bude jednat o takový ten klasický, tuhý hutný korektor, ale kdepak, je velice jemný a lehký, krémový. Roztírá se jedna báseň. Krytí není ultra vysoké, nicméně na menší nedokonalosti stačí, černé kruhy s ním ale nezakryjete. Můžete s ním také projasnit partie obličeje jako je čelo, nos a brada. Neslévá se do vrásek, doporučuji ho roztírat prsty, abyste nepřišli o krytí. Nejsou to nejlepší korektory jaké jsem měla, ale určitě je využiju, cena je také víc než příznivá.

Hypoallergenic Eye & Skin Concealer koupíte za 59 Kč zde.





HYPOALLERGENIC BRONZE POWDER




Konturovací duo od Bell používám téměř každý den, skládá se ze dvou barev, neutrální hnědá spíše do studena vhodná pro konturování i bronzování a klasická světlá tělová barvička, kterou používám hlavně pod oči a na úpravy během dne.


Oba pudry jsou velmi jemně namleté a nepráší. Tmavší pudr na pleti neflekatí a vytvoříte s ním krásné jemné přirozené konturování. Lze ho použít i jako oční stín do záhybu oka. Na pleti vydrží tak půl dne, odpoledne ho trochu poupravím, samozřejmě také záleží jaký máte podklad.

Hypoallergenic Bronze Powder v odstínu 01 koupíte za 99 Kč zde.




HYPOALLERGENIC SHIMMERING SANDS EYESHADOWS



Tyhle stíny mě upoutali hned jak je Bell Cosmetics zveřejnil na svém e-shopu, na pohled jsou užasně lesklé a ten reliéf, no boží. V reálu ale až tolik, jak jsem od nich čekala pigmentované nejsou, ne že by byly špatné, ale čekala jsem větší grády. Pokud je ale nanesete na mokro ( stříknete na štěteček trochu termální vody nebo fixačního spreje ), konečně to rozbalí. Jsou to ale stále nositelné nude odstíny (jooo, co se týče očí, jsem nude holka ).



Bez báze vydrží půlku dne, ale trošku se vytrácí, na druhou stránku, vůbec mi nezalézají do vrásek. Od Bell mi třeba přijde mnohem lepší paletka stínů, a nebo matné mono stíny.
Odstín 01 vám skvěle poslouží i jako rozjasňovač.

Hypoallergenic Shimmering Sands Eyeshadows v odstínech 01 a 05 koupíte za 99 Kč zde




HYPOALLERGENIC BROW MODELLER GEL



Když se tak nad sebou zamyslím, velmi dlouho jsem se gelům na obočí vyhýbala a myslela si, že je to jen krok navíc, ale to jsem se tedy sakra mýlila, a dnes nedám bez gelu na obočí ani ránu. Nejenom, že chloupky hezky zafixuje, také jim dodá barvu a vytvoří plastičtější efekt. Řasenka na obočí od Bell má kartáček velikostně tak akorát, ale obsahově mi přijde obrovská a dle mého potrvá pěkně dlouho než ji spotřebuji, konzistence je poměrně vodová, a pro jistotu ji otírám o hranu balení.


Trošku tmavší barvička mi nevadí, vzhledem k tomu, že gel nepoužívám na kůži nýbrž na chloupky. Gel drží jak přibitý a s přehledem zvládá celý den, a že ten můj je pěkně dlouhý ( díky mým drahým dětem :-D )

Hypoallergenic Brow Modeller Gel v odstnínu 02 koupíte za 99 Kč zde.



HYPOALLERGENIC INTENSE COLOUR MOISTURIZING LIPSTICK



Ano, přiznávám, jsem rtěnkový maniak a nejradši mám červené ( a taky si narcisticky myslím, že mi nejvíce sluší :-D ), tahle hydratační rtěnka sice vypadá jako máslíčko, ale pigmentovaná je tedy luxusně. Rty zakryje už v první vrstvě a vypadá božsky. Samozřejmě počítejte s tím, že se otírá, a to tedy dost, dokonce jsem si ji jednou obtiskla do světlého kabátu, a pak se modlila, aby to šlo vyprat :-) a naštěstí šlo, rtěnku jsem dolů dostala bez problému :-)


Vhledem k tomu, že se jedná o hydratační krémovou rtěnku, počítejte s tím, že budete potřebovat konturku, aby vám barvička necestovala tam, kam nemá, ale ta pohodlnost, ta za to stojí. A výdrž také není k zahození, výhodou je, že když si dáte menší svačinku, nemusíte ji ani nijak upravovat , stačí jen promnout rty a krásně se rozprostře. Vytrácí se postupně a zanechává na rtech červený nádech. Nezalézá do vrásek a zakryje i nějakou tu nedokonalost či šupinku.
Taky rádi nosíte červené rtěnky?

Hypoallergenic Intense Colour Moisturizing lipstick v odstínu 04 koupíte za 99 Kč zde.




HOUBIČKA NA MAKE-UP



Od štětců jsem ve většině případů přešla na houbičky, ale není houbička jako houbička, spousta jich je tvrdých a make-up spíš pohltí, než aby ho rozetřely, to ale není případ houbičky od Bell, já se do ní úplně zamilovala, a řekla bych, že je to jedna z nejlepších houbiček jaké jsem zkusila ( original BB jsem nezkoušela, ale upřímně se mi ta hříšná částka za něj ani dávat nechce ). Houbička od Bell krásně rozprostře make-up, vytvoří na pleti přirozený efekt, a make-up se s ní dá i pohodlně vrstvit, aniž byste předešlou vrstvu rozpatlali. Je krásně měkoučká, jemně pórovitá, no dokonalá. Při namočení o dost zvětší svůj objem a netrhá se, a to ji peru v pračce.

Na fotkách vidíte jak zvětší objem.


Pokud potřebuji dlouhou výdrž, používám ji i na zapudrování očního okolí, zkoušela jsem s ní i konturovat a také si s tím v pohodě poradila.
Jak jste na tom vy? Používáte houbičky nebo štětce? a nebo obojí?

Houbičku na make-up Bell Cosmetics koupíte za 99 Kč zde.


Bell mě opět nadchnul, tahle hypoalergenní kosmetika rozhodně stojí za zkoušku, schválně mi napište vaše oblíbené produkty od téhle značky a pokud ještě nic nemáte, tak co byste rádi zkusili.

Na další recenze dekorativní kosmetiky Bell na tomto blogu si můžete přečíst níže:

BELL COSMETICS || MAKE-UP, TVÁŘENKA, OČNÍ STÍNY, LINKY , ŘASENKA
BELL COSMETICS || RTĚNKY
BELL COSMETICS || SECRETALE LIFT ACTIVE CONCEALER
BELL COSMETICS || RTĚNKY II.
BELL COSMETICS || MAKE-UP, SET NA OBOČÍ , OČNÍ STÍNY, ROZJASŇOVAČ
BELL COSMETICS || TVÁŘENKA, ŘASENKA, OČNÍ STÍNY

Moc děkuji Bell Cosmetics za poskytnutí produktů k recenzi.




10 komentářů:

  1. Bell kozmetiku poznám ale nepoužívam, ale veľmi sa mi páči tá farba rúžu, červená je top a tebe neskutočne sedí ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta rtěnka má nádherný odstín. Na mě sice dost výrazný, ale tobě moc sluší. Jinak na makeup používám štětce, houbičku jsem ještě nezkoušela. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano , ten odstín je nádherný. Určitě doporučuji houbičku zkusit, stojí pár kaček a řekla bych, že ten finish je s ní přirozenější :-)

      Vymazat
  3. Na hubku od Bellu nedám dopustit. Už jsem jich vyzkoušela mnoho a tahle je zatím nejlepší :-) stejně tak mám stejné hnědé stíny v odstínu 05. I bez báze mi vydrží od rána do večera a sedí mi i texturou. Plánuji objednat i další odstíny. Paletku jsem nezkoušela, tak nevím, ale tyto se fakt povedly :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně zas víc sedí ta paletka, každopádně houbička je luxusní, peru ji v pračce,používám každý den, a stále vypadá jako nová.

      Vymazat
  4. Túto značku poznám ale doma som ešte nič nemala. Produkty vyzerajú zaujímavo.

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuji zkusit, mají opravdu perfektní make-upy a houbička taky luxus :-)

      Vymazat
  5. Wow, ten Hypoallergenic Bronze Powder je super!!! Vypadá krásně!

    OdpovědětVymazat