čtvrtek 30. srpna 2018

BELL COSMETICS || TVÁŘENKA, ŘASENKA, OČNÍ STÍNY


Dlouho nebyla na blogu dekorativka, tak to musím napravit. Líčím se každý den, někdy víc, jindy zase míň ... Teď přes léto to bylo tedy spíš míň, protože teploty často atakovaly třicítku a není nic horšího, než když se vám pleť potí pod nánosem make-upu. Líčila jsem se tedy střídměji, ale co vám budu povídat, já už si to, alespoň bez základní malovátkové výbavy ani nedovedu představit...
Nejčastěji sahám po značce Bell, asi vám neuteklo, že některé produkty jsem dostala k recenzi, ale s dekorativkou Bell jsem celkově spokojená, našla jsem si u ní své svaté grály a také u nich pravidelně nakupuji.


BELL MASCARA LONG LONG




Bell řasenky umí, měla jsem i zlatou řasenku s arganovým olejem a ani jedna z těchto dvou se mi neobtiskávala, nerozmazávala, neopadávala pod oko.
Prodlužující řasenka Long Long řasy krásně pročeše, prodlouží,  natočí a hlavně, natočené je taky udrží po celý den (mít totiž řasy prodloužené je fajn, ale pokud jsou spadlé a rovné jako hřebíky, tak moc dobrý efekt nakonec taky neuděláte) . Bell je kosmetika hypoalergenní, tudíž se jí nemusíte bát ani v případě, že jste citlivky jako já ( o atopických víčkách bych mohla napsat román...) Navíc jako nositelka kontaktních čoček vás můžu ujistit, že je všechno, jak má být, žádné pidičástečky z řasenky se mi pod čočku nikdy nedostaly:-D .
V náplni řasenky jsem objevila malinká vlákénka, která se nalepí na řasy a prodlouží je.
Hodně povedený kousek.

Bell Mascara Long Long koupíte za 119 Kč zde.



HYPOALLERGENIC ILLUMINATING ROUGE




Tvářenky, ty já můžu, člověk s nimi hned dostane šťávu a vypadá zdravěji. Rozjasňující tvářenka navíc plní funkci 2v1 a supluje i rozjasňovač. Nehledejte v ní třpytky, žádné nenajdete, jen lehký sheen. Tvářenku tvoří 4 barvičky, já si je pokaždé smíchám a nakonec štětec projedu v růžové. Pigmentace je slabší, alespoň se nemusíte bát, že skončíte jako Marfuška z Mrazíka... :-D Tvářenky jsou jediný produkt, u kterého mi slabší pigmentace nevadí. Na druhou stránku je fakt, že jsem momentálně dost opálená a v zimě, až budu o několik odstínů světlejší se teprve projeví pravá barva tvářenky :-)


Výdrží patří tvářenky Bell rozhodně mezi ty lepší, na tvářích zůstanou celou pracovní dobu (ano jsem na mateřské, ale stále vím, co to je pracovní doba :-D ), odpoledne si zdravíčka občas ještě přejedu, ale není to pravidlem :-)

Hypoallergenic Illuminating Rouge odstín 01 koupíte za 139 Kč zde.



BELL HYPOALLERGENIC WATERPROOF EYESHADOWS




U posledního produktu, krémových očních stínů, které zasychají do matna už tak nadšená nejsem. Nevím jestli jsem trdlo a stíny v téhle podobě neumím nanést, ale občas se mi stává, že flekatí. V popisku Bell uvádí, že se nanáší pěnovým aplikátorem nebo nylonovým štětcem... pěnový aplikátor už pár let doma nemám :-D a nylonovým štětcem nepřenesu tolik barvy, kolik bych chtěla, nejlépe se mi tedy osvědčila aplikace prsty... jenže to flekatění... pořádně mi nejdou rozblendit a tak se častokrát stalo, že jsem krémové stíny přetřela klasickými, a tak mi ty krémové v podstatě slouží jako prima báze pod stíny :-D


Stíny jsou uzavřeny v kalíšku, podobně jako pomády na obočí, a aby nevysychaly jsou ještě uzavřeny plastovým meziuzávěrem ( nevím jak to nazvat ).
Stíny by měli být voděodolné a jako vše od Bell, i tyto stíny jsou hypoalergenní.

Bell Hypoallergennic Waterproof Eyeshadows odstín 02 koupíte za 99 Kč zde.





Suma Sumárum, řasenka a tvářenka jsou super a u stínů bych byla opatrná, pro mě nebudou.
Jinak jsem koukala na e-shop Bell Cosmetics a mají tam zase spoustu produktů, které budu asi nutně potřebovat :-D Doufám, že brzy bude zase doprava zdarma :-D Zaujaly mě třeba kapátkové make-upy, nové korektory, bronzer , stíny se shimmerem a taky řasenky :-)

Na další recenze na produkty Bell na tomto blogu můžete mrknout níže :



Co vy? Jakou máte rádi dekorativku? A znáte značku Bell Cosmetics?

Moc děkuji Bell Cosmetics za poskytnutí produktů k recenzi.

10 komentářů:

  1. Řasenka je skvělá, ostatně jako všechny od Bellu :-) tvářenka vypadá také skvěle. Teď mě ale hodně zaujal jejich nový kapátkový make-up, je možná ještě lepší než můj oblíbený matující.
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten kapátkový make-up vypadá úžasně, taky mám na něj zálusk :-)

      Vymazat
  2. Tuhle značku poznám jen z blogù, osobní zkušenost s ní nemám. Líbí se mi tvářenka, mám ráda takové odstíny.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Tvářenka vypadá naprosto perfektně. :) Zkušenost s kosmetikou nemám, ale dost o ní uvažuji. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuji :-) Od Bell toho mám spousty a je to skvělá a levná značka :-)

      Vymazat
  4. Mňa na Bell kozmetiku strašne nalákala hlavne Jana Hrmová. Ona vo svojich videách Bell strašne chváli a už len čakám kým spotrebujem ten zvyšok mojej lícenky a riasenky a idem na to :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, já také poprvé Bell viděla u Jany Hrmové :-) Tak dej vědět, jak se Ti Bell osvědčil :-)

      Vymazat
  5. Ty tvářenky vypadají skvěle a ty ceny jsou taky velmi příjemne :)

    OdpovědětVymazat
  6. V tomhle je Bell fakt parádní, poměr cena výkon nepřekonatelný :-D

    OdpovědětVymazat