pondělí 28. srpna 2017

Červený gellak || Poštovnézdarma.cz

Máte rádi zboží z čínských e-shopů, ale bojíte se na nich nakupovat? Pokud ano můžete to zkusit přes Poštovnézdarma.cz. Jejich nabídka je poměrně široká a můžete vybírat beze strachu, že vaše peníze jdou neznámo kam. Každopádně i zde mrkněte na dobu dodání, mě balíček přišel z Číny, ale myslím, že nějaké věci mají i naskladněné.



Já si vybrala lak na nehty , samozřejmě gelový, že :-) Gelové laky mám radši a ty klasické už téměř nenosím a to díky vlastnostem , které gellaky přináší  jako je výdrž a zpěvnění nehtů.


A jak si vedl tento gellak?

Lahvičky  jsou docela maličké, obsah je 6 ml , ale plně postačí , navíc obal někdy klame a i když je lahvička menší , množství produktu je téměř  stejné jako u nás prodávaných gellaků.
Štěteček je klasický , úzký.

Jestli na nehtech můžu nosit nějakou barvičku neustále, je to červená a přesně takovou jsem si vybrala ( samozřejmě odstín jaký ještě nemám, že :-D  ). Já tomuhle odstínu říkám jahodová červená, je v ní kapička růžové . Moc pěkný odstín, je spíše tlumený, než řvavý. Pěkná červená na běžné nošení , ale i na party. Na stránkách však můžete vybírat  z 29 odstínů.

Podobných laků mám docela dost , tenhle poměrně vyniká v sytosti barvy, což bývá kamenem úrazu u laků z čínských e-shopů, samozřejmě se to netýká všech  a tři vrstvičky to většinou zpraví :-) tento je však sytý dost a krásně stačí i dvě vrstvičky , aby byly nehty dokonalé, ale znáte mě, já dělám vrstvy tři, ať je to jakýkoliv gellak :-) Samozřejmě nezapomeňte na base coat a top coat, což je u gellaku velmi důležité , stejně jako všechny vrstvy pořádně zapéct, pokud nevíte jak na to, mrkněte na článek , je to úplně první  příspěvek na blogu zde .

Co se týče výdrže, jsem naprosto spokojená, zvládne 10 dní , pokud máte kvalitní nehty myslím , že i 14, vše ale závisí na vaší kvalitě nehtů, jak často ruce máčíte ve vodě, třeba při mytí nádobí, či manuálně pracujete, mě  nehty na levé ruce vždy vydrží déle :-D

Odstranit je můžete alobalovou metodou, o které se též dočtete v témže příspěvku o tom Jak na gellak ? .
A cena? Krásných 55Kč a věřte mi , že s kvalitou budete spokojeni.

Máte doma nějaký gellak ? a zkoušely jste e-shop Poštovnézdarma.cz ?

Moc děkuji Poštovnézdarma.cz za poskytnutí laku k recenzi .

6 komentářů: