středa 7. června 2017

Lactovit lactourea - tělové mléko do sprchy



Má spotřeba tělového mléka je opravdu velká , ale jsou dny, kdy jsem lenoch se namazat a jsem ráda , že aspoň dolezu  do sprchy  ....( holt s dětmi je to občas vyčerpávající ) , ale patlat se pak ještě  tělovým mlékem ?


Tak jsem ráda, že se mi naskytla příležitost vyzkoušet tělové mléko do sprchy a to díky Kyrkys a výhře na jejím blogu, takže děkujííííí :-)
Pamatujete si na ten boom okolo těhle věciček, tenkrát jsem žádné mléko neprubla, ale teď jsem z něj docela nadšená.

Mléko je určené na velmi suchou pokožku, super , přesně to se mě týká , vzhledem k tomu , že jsem atopik. Obsahuje 10%   Lactourea,  kombinaci kyseliny mléčné a čisté urey. Mléko hydratuje, vyživuje  a regeneruje pokožku. Konkrétně s Ureou mám dobré zkušenosti a mé pokožce opravdu sedí ,je schopna mou pokožku zklidnit i v podrážděném stavu.
Mléko se používá klasicky, umyjete se oblíbeným sprchovým gelem, opláchnete, následně rozetřete mléko a spláchnete , fakt rychlovka. Je třeba mléko opravdu spláchnout, pokud někde zapomenete, udělá vám to  takové cucky na kůži.

A funguje to? Funguje, nicméně musím podotknout, že každodenní krémování mi to nenahradí, a stále preferuji klasické tělové mléko, ale je super mít tohle na vaně, a když spěcháte, nebo jste prostě jen líné , namazat se rovnou ve vaně. Navíc moc pěkně voní a vydrží vonět i na kůži, ne jako když spláchnete sprcháč a vůně je pryč.
Jo a jedno malé upozornění , pozor až budete vylézat z vany :-D pěkně to klouže :-D
 Mléko koupíte zde .

5 komentářů:

  1. Mala som vzorku a bolo fajn len je pravda, že je troška mastnejšie a vaňa sa šmýka. :D

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  2. Tuto značku jsem chtěla minulý týden vyzkoušet. Mám zkušenost zatím jen s niveou do sprchy, která byla úžasná. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Toto som neskúšala, ale mám jedno od Balea s ružovou vôňou a je veľmi slabé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle se mi zdá být dobré ,ale samozřejmě, klasické tělové mléko je výživnější, to bez debat. :-)

      Vymazat