sobota 20. května 2017

Manufaktura - krém na ruce s meruňkovým olejem a bambuckým máslem


Miluji časopisy s dárkem a stejně tak miluji krémy na ruce a co miluji ještě víc je Manufaktura a když se tyhle tři věcičky spojí , je to paráda. Také jste si koupily svou Ženu a Život s dárečkem v podobě krému na ruce od Manufaktury? Já neodolala a dobře jsem udělala. Není to můj první krém na ruce téhle značky, takže jsem tipovala , že bude skvělý a trefila jsem se.


Balení je jako vždy nádherné, tohle Manufaktura umí a každý obal je ozdobou interiéru.
Po otevření jsem si samozřejmě hned přivoněla a tohle vážně chcete, voní nádherně, každé natření rukou je malé wellness, příjemně hydratuje a promašťuje, nezanechává pocit mastných rukou , ale zároveň je nemáte po pár minutách vyschlé.

Balení je samozřejmě maličké , byl to vzorek , ale 50ml by vám mělo na chvilku vydržet, já však doma bojuju o každou kapku... :-D naše malá se ve čtyřech letech rozhodla , že krém na ruce je nepostradatelná věc a množství o velikosti hrášku jí prostě nestačí, takže si na ruce plácne tolik krému, kolik se jí povede vymáčknout z tubičky :-D
Tak jestli ho ještě nemáte , tak šup , rychle koupit, v trafice jsem ho ještě viděla , takže pár kousků ještě zbylo :-) Za třicet kaček hodně muziky :-)

24 komentářů:

  1. Mám ho doma tiež a neviem si ho vynachváliť, úžasne hydratuje :) A tá prenádherná vôňa

    www.frenchstyle.eu

    OdpovědětVymazat
  2. Také jsem si časopis s krémíkem koupila :-) díky malé velikosti je to super kousek do kabelky. Za ty peníze jsem ho tam nemohla nechat.
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To rozhodně , víc takových dárečků v časopisech za pár kaček :-)

      Vymazat
  3. Mne sa strasne potia ruky a krem na nich absolutne neznesiem, ale nejaku vecicku od Manufaktury by som vyskusala rada :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se mi potí ruce, ale krémy mi nevadí, od Manufaktury mohu doporučit levandulovou řadu , pivní a také mrtvé moře, třeba peeling je úžasný, a šampon jsem si hodně oblíbila právě z té řady mrtvé moře, zbavil mě seborhoické dermatitidy

      Vymazat
  4. O Manufaktuře jsem už slyšela a všichni ji chválí.. snad se k ní na dovče v čechách dostanu. Jinak doporučuji malé koupit krémy na ruce od Avonu za 30kč ať se vyblbne a neplýtvá nedostupné věci:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Manufaktura je skvělá , rozhodně doporučuji, noooo když jí se právě líbí tenhle, v obýváku mám tři krémy, dva od Manufaktury a jeden Dermacol a vždy sáhne po meruňkové manufaktuře :-D

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Také jsem přemýšlela jestli nevzít dva, pak jsem si ale říkala , nebudu mít doma přeci dva stejné časopisy, nakonec na časopis stejně nezbyl čas, a jen si mažu ruce :-D

      Vymazat
  6. I'm following you now to get updates from your blog, hope you would like to follow back. Thanks much.

    OdpovědětVymazat
  7. Ten musí určitě krásně vonět! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mne tieto krémy veľmi nevyhovujú, mala som s vôňou mojita a bol príliš mastný.

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou výživné , ale pro mě tak akorát. Po chvilce můžu i ma telefon. 😊

      Vymazat
    2. Jsou výživné , ale pro mě tak akorát. Po chvilce můžu i ma telefon. 😊

      Vymazat
  9. Já jsem nikdy žádný krém od Manufaktury neměla, takže nemohu soudit. Vypadá dobře a ani nevím že byl jako dárek v časopisu.

    OdpovědětVymazat
  10. Vyzerá naozaj perfektne! :) Od Manufaktury mám veľmi rada výrobky :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  11. Tento je úžasný a tak krásne vonia. Mali ho aj minulý rok a proste tak dokonalý krém na ruky som ešte nevidela. Ja teraz používam hlavne krémy Indulona, môj obľúbený je červený ochranný pre jeho jemnú, no peknú vôňu a expresné vstrebanie do pokožky. Odkedy inovovali obaly tak mám Indulonu opäť rada.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Indulonu už jsem doma dlouho neměla , ale určitě ji zase někdy zkusím :-)

      Vymazat