pondělí 28. května 2018

BELL COSMETICS || MAKE-UP, SET NA OBOČÍ , OČNÍ STÍNY, ROZJASŇOVAČ




O tom jak  jsem si oblíbila dekorativní kosmetiku Bell se už asi nemusím rozepisovat. Nejen , že je hypoallergení , což já jako atopik s citlivou pletí rozhodně vítám, navíc je to kosmetika fakt dobrá a za super ceny. Našla jsem si mezi jejich produkty i nějaké ty svaté grály, které používám stále a stále dokola. V podstatě Bell provází každý můj den, pokud jsem tedy nalíčená.
Nedávno se na jejich e-shop dostaly i očekávané novinky, které jsem viděla u slovenských youtuberek, a tak asi chápete, že jsem se na ně dost těšila.
Přejděme tedy rovnou k produktům :-)




ILLUMI MAKEUP CORREKTOR



No a protože jsem vám psala o těch svatých grálech vezmeme to hned od toho největšího. Illumi make-up jsem si neskutečně zamilovala. Perfektní make-up se středním krytím, který na pleti vypadá dokonale a to bez přehánění. Vypadá přirozeně, nevytváří efekt masky, zakryje i malé nedokonalosti pleti. Rozjasní a pleť s ním vypadá zdravěji, šťavnatěji a nepřijde o svůj zdravý přirozený lesk ani po jemném zapudrování. Je to přesně ten typ make-upu, který si vezmete ve chvílích, kdy vám není do zpěvu nebo jste prohýřili noc.
Na aplikaci většinou používám houbičku, pokud chcete větší krytí použijte flat top štětec, se kterým aplikace též půjde jedna báseň. Make-up neflekatí, nezvýrazňuje suchá místa. Moje pleť je suchá, jak bude reagovat s mastnější netuším, ale pro nás sušenky je to skvělý make-up. Rozhodně top produkt :-) Důkazem je i to, že jsem si objednávala další balení a dnes dorazilo. Doma mám tedy odstín 01 Light Beige a 03 Natural.

Illumi Corrector Make-up koupíte za 99 Kč zde.

HYPOALLERGENIC BB CREAM MAKE-UP




 Dalším skvělým kouskem je BB cream. Rozhodně se nemusíte bát oranžové barvy ani nepěkného finishe, ba naopak. BB cream od Bell mi přijde spíše jako klasický make-up s nižším středním krytím. Pleť krásně sjednotí, opět nevytváří na pleti masku. Určitě je vhodný pro každodenní použití, je lehoučký, na pleti ho vůbec necítíte. Neslévá se do pórů ani vrásek, ostatně to se mi nestalo s žádným make-upem od Bell. Na BB cream se mi osvědčil flat top štětec, houbička mi až moc brala krytí a spotřebovala jsem dost produktu, to se vám se štětcem nestane. Výdrž je standartní, není to celodenní držák , ale běžnou pracovní dobu hravě zvládne. Pokud máte nějaké nedostatky , tak na ty bude třeba korektor, kruhy pod očima nezakryje, to ale asi od BB creamu nikdo nečeká :-)

Obsahuje vitamin E a formule s melaninem chrání proti škodlivému HEV záření  ( kdybyste nevěděli co to je, tak strýček google poradil, je to modré světlo z naší elektroniky, telefony, tablety, monitory atd... , věděli jste, že i toto záření způsobuje stárnutí ? )
Opět povedený kousek, po pravdě ani nevím, který z těchto make-upů používám častěji.

Hypoallergenic BB Cream Make-up v odstínu 01 Vanilla koupíte za 139 Kč zde.


HYPOALLERGENIC FACE&BODY ILLUMINATING POWDER



Používáte rozjasňovače? Já jsem tomuto trendu docela propadla, líbí se mi efekt rozjasňěných líček, ale přirozený. Když tento trend začal, možná jsem rozjasňovač používala více než je třeba, nyní ale volím o něco přirozenější efekt ,a na to je rozjasňovač od Bell parádní. Pokud chcete nanesete ho v jemné vrstvičce, a pokud se chystáte na nějakou větší akci, můžete ho navrstvit. Používám ho teď každý den, neobsahuje  žádné zbytečné třpytky, ale spíše odlesk . V balení je ho dost, a číní ho tím asi nespotřebovatelným. Můžete s ním ale rozjasnit i tělo, což na léto vypadá skvěle :-) Nebo zkuste rozjasňovač využít i místo očních stínů. Zde doporučím aplikaci prstem, dosáhnete tak nejsilnější pigmentace, což je na víčku žádoucí.
Barvička je univerzální, champange co sluší každému :-D

Hypoallergenic Face&Body Illuminating Powder 10 g koupíte za 119 Kč zde.


HYPOALLERGENIC NUDE EYESHADOW



Asi to dnes bude vypadat na samou chválu, ale opět nemohu jinak. Paletka je maličká a krásně skladná, díky tomu, bude vhodná na cestování, bylo by super, kdyby bylo přiložené i zrcátko, ale nevadí.
V paletce najdete pět očních stínů v nude barvách. Jsem konzerva a žádnou divočinu na mně nenajdete. Rtěnky mám ráda výrazné, ale co se týká stínů, kdepak. Jen tak nevylezu ze své komfortní zóny.
Nejsvětlejší stín obsahuje jemný shimmer a přijde mi z paletky nejméně pigmentovaný. Aplikuji ho nejčastěji do vnitřního koutku, nebo doprostřed víčka.
Tělový matný stín má krásně jemně mletou konzistenci, hezky přilne k oku. Tento odstín nesmí v mé výbavě chybět. Používám ho jako základový, aby se mi stíny lépe blendily.
Růžový stín aplikuji většinou na celé víčko. Pigmentace je dobrá, lehce se nanáší, mimochodem stíny téměř vůbec nepráší.


Další stín, který u mě nesmí chybět je hnědý stín do záhybu oka a do vnějšího víčka, a tenhle se povedl. Skvěle se blendí, neopadává . Poslední odstín je taková tmavší šedá a používám ho na ztmavení, pokud chci líčení výraznější.
ní stíny se neslévají do vrásek a nestalo se mi, že bych z nich na konci dne měla jednolitý flek, já jsem s nimi naprosto spokojená, a je to přesně skladba barev, která mi vyhovuje. Rozhodně to vidím i jako perfektní paletku pro začátečníky, když ji vezmu komplexně, je pigmentovaná velmi dobře, určitě najdete i více pigmentovanou paletku, ale pro mě je tato naprosto ideální, navíc mají stíny skvělou máslovou konzistenci a docílím s nimi pěkného přirozeného líčení.

Hypoallergenic Nude Eyeshadow v odstínu 01 koupíte za 139 Kč zde.


HYPOALLERGENIC EYE BROW SET



Další top produkt jsem si nechala na konec. Úprava obočí je posledních pár let hodně v kurzu a jestli bez něčeho nevyjdu z domu, je to právě vykreslené obočí. Ne nadarmo se říká, že obočí je rám obličeje, a když máte pěkný tvar, každé líčení s ním vypadá lépe a celistvěji. Pokud vám sem tam chybí nějaký ten chloupek ( jo, holt kdysi jsem obočí vyškubala dost na tenko ..), tak se bez nějaké té úpravy neobejdete. Já jsem si nejvíce oblíbila stíny na obočí. Proč? Vypadá to dost přirozeně a hlavně je to rychlé, zabere to pár tahů štětcem a je hotovo.


Stíny na obočí od Bell jsou parádní, pigmentované a i odstínově mi velmi sedli, nepráší. Přiložená je i spirálka na pročesání obočí a štěteček a obojí musím pochválit. Na 100% použitelné. Štěteček je silnější, radši používám svůj tenčí, pokud ale pospíchám, volím ten z paletky. Je to s ním rychlejší. V setu jsou dva barevné stíny, jeden tmavší studenější, který používám na orámování obočí a zadní části a světlejší a trošku teplejší , který nabírám jen zlehka a aplikuji ho do přední části obočí.


Vosk, který je určený k zafixování obočí se přiznám, že nepoužívám, je to pro mě krok navíc a mně obočí docela drží a nepadá.
Paletka na obočí, tak směle může konkurovat i mnohonásobně dražším značkám.
Tato paletka už zrcátko obsahuje :-)

Hypoallergenic Eye Brow Set v odstínu 02 koupíte za 119 Kč zde.



Jak vidíte, dekorativka Bell, je má oblíbená, používám ji každý den a rukama mi už prošlo spousta jejich produktů a věřte, že žádný kousek neleží doma v šuplíku.
Co vy? Zkoušeli jste něco od Bell cosmetics ?


Moc děkuji Bell cosmetics za poskytnuté produkty k recenzi.


20 komentářů:

  1. Ty paletky jsou nádherné. Taky na zafixování obočí nic nepoužívám. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Rozjasňovač vypadá hrozně přirozeně a na nějaký jednoduchý každodenní look je super!

    Praguetales

    OdpovědětVymazat
  3. Já už toho od Bell vyzkoušela tolik, že nevím co je lepší. Ale určitě make-upy. Se stíny mám malou zkušenost, pouze tedy s těmi mono. Paletka ale nevypadá vůbec zle :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně :-) make-upy jsou top a ten set na obočí , paletka je také super, přesně moje barvy, fakt skvělá dekorativka. :-)

      Vymazat
  4. Ty stíny na oči vypadají krásně a rozjasňovač mě taky zaujal:D.
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi pekné produkty :) Najviac ma zaujal rozjasňovač, má skvelú pigmentáciu

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  6. Jeste jsem nezkousela, ale urcite vyzkousim. Diky za recenzi. Jinak jsem si ted poridila tuto novou toaletku https://www.nabytek-bmark.cz/podle-dodavatele/b-mark-1/toaletka-grenada-g47-latte.html a jsem z ni nadsena, tak do ni prihodim tento tvuj tip.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá parádně, taky bych si přála toaletku na své poklady, ale nemám ji kam dát :-) Tak snad jednou ... :-)

      Vymazat
  7. Vypadají opravdu nádherně. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Značku jsem po letech znovu objevila až teď a divím se, ze není víc populární. Třeba stíny jsou fantastické, a to jsem poměrně stará a mám ledacos vyzkoušeno i u luxusní konkurence, nakonec kvalita opravdu není dána cenou.

    OdpovědětVymazat