středa 10. února 2021

ANELA || PÉČE O PLEŤ A TĚLO S DOTEKEM PŘÍRODY

 


Než jsem se k téhle ryze české přírodní kosmetice dostala, četla jsem, jak na ni mé blogerské kolegyně pějí samou chválu. Vybrat si mezi tolika produkty byl celkem oříšek, líbilo se mi totiž snad úplně všechno od pleťových sér až po přírodní deodoranty. Můj výběr byl tedy poměrně různorodý. Ostatně, pokud jste na tuhle poměrně novou českou značku s líbivými názvy, která má ve svých produktech vskutku vytříbené složení zvědaví, čtěte následující řádky.


SLADCE BEZSTAROSTNÁ || VITAMINOVÉ SÉRUM PRO VŠECHNY TIPY PLETI





Po tomhle vitamínovém séru jsem už nějakou tu dobu pokukovala, zaujal mě obsah vitaminu C a bakuchiolu. Obě složky jsou totiž v poslední době velmi skloňované. Vitamin C vaši pleť při dlouhodobém používání projasní, sjednotí, pomůže s pigmentovými skvrnami a stimuluje funkci kolagenu. Bakuchiol je vyzdvihován pro svůj anti-age účinek, který je mnohdy srovnávaný s retinolem. Oproti retinolu je však vhodný i pro citlivou či suchou pleť. V séru najdete i vitamin E, perfektní pro regeneraci sušší pleti, výborný antioxidant a také přírodní konzervant. Zaujal mě i obsah extraktu ze zelené řasy, který podobně jako vitamin C chrání naši pleť před následky slunečního záření.

Sladce bezstarostná je olejové sérum, které je vhodné pro všechny typy pleti. Bojíte se, že na vaší pleti zůstane mastný film? Nemusíte, pokud ovšem dodržíte pár jednoduchých pravidel. Olejové sérum nanášejte na vlhkou pleť. Stačí, když ji před aplikací přestříknete květovou vodou nebo použijete vaše oblíbené hydratační sérum. Séra stačí malé množství. Vždy ale záleží na typu vaší pleti. Pokud je mastná, stačí méně, pokud je ale vaše pleť velmi suchá, olej vcucne téměř okamžitě a můžete dát i o kapku víc. V průměru postačí 4 kapky. Sérum rozetřete do dlaní a teprve poté na obličej a důkladně v masírujte. Po chvilce by měla být vaše pleť šťavnatá, nikoliv mastná, a to díky skvalanu, což je velmi suchý olej, který nejen, že se perfektně vstřebává, ale také neucpává póry.

Vitaminové sérum pro všechny typy pleti Sladce bezstarostná koupíte zde.


PŮLNOČNÍ KRÁSA || ANTI AGE NOČNÍ BALZÁM PRO ZRALOU A UNAVENOU PLEŤ






Půlnoční krása si rozhodně zaslouží vaši pozornost. Kdybych měla sestavit žebříček nejoblíbenějších produktů, právě Půlnoční krása by se hrdě zařadila na přední příčky. Balzám vytvořený z řady másel a olejů, který okamžitě taje pod rukama. Balzám je určený pro všechny typy pleti, nejvíc ale dle mého sedne suché nebo zralejší pleti. Lze ho použít jako každodenní péči, noční masku nebo jako ochranný balzám do mrazivého počasí. Já ho používám každý den jako součást večerní péče. Nutno podotknout, že na tento krok se opravdu těším a balzámem pleť i promasíruji, lépe ji prokrvím a všechny účinné látky mohou mnohem lépe proniknout. Pleť zanechává vyživenou, hebkou, skvělý je na suchá místa nebo okolo očí. Stačí opravdu velmi malé množství. Sama balzám používám už několik měsíců a jsem sotva v půlce. Vydrží tedy opravdu dlouho.

Ve složení najdete například mangové, cupuacu a kakaové máslo, které dodají pleti výživu. Opunciový olej je známý jako přírodní botox. Skvalan pleť zjemní, ricinový olej je účinný proti jizvám. Kyselina hyaluronová zajistí hydrataci. Vitamin C pleť prozáří a sjednotí. Modrou barvu má balzám díky éterickému oleji z heřmánku modrého.

Při aplikaci se balzám mění v olej, proto i v tomto případě, podobně jako u olejů, doporučuji pleť před použitím zvlhčit.

Anti Age noční balzám pro zralou a unavenou pleť Půlnoční krása koupíte zde.


MALÁ ČARODĚJKA || UNIVERZÁLNÍ BALZÁM DO KABELKY






Univerzální balzám by měl být povinou výbavou každé domácnosti. Vhodný je na suchá místa, jako balzám na rty, na nehtovou kůžičku, rozpraskané ruce, spáleniny, ale my ho třeba používáme i jako ochranný balzám na dětské tvářičky do chladného počasí. A že letošní zima se poměrně vydařila, takže ho mažeme před každou bobovačkou. Balzám má poměrně hutnou konzistenci, a to díky včelímu vosku. Nejdříve ho tedy rozetřete mezi prsty, vlivem lidského tepla krásně roztaje a můžete ho rovnou nanést tam kam potřebujete. 

Najdete v něm mangové a kakaové máslo, které pleti poskytnou výživu. Včelí vosk vytvoří ochrannou vrstvu. Mandlový olej je vhodný i pro velmi citlivou pokožku. Ovesný lipidový olej podpoří bariérovou funkci pokožky. Extrakt z měsíčku lékařského má antiseptické účinky a má dobrý vliv na léčbu ekzému či spálenin.

Univerzální balzám do kabelky Malá čarodějka koupíte zde.


DŮVĚRNÝ PAN MANDARINKA || JEMNÝ KRÉMOVÝ DEODORANT







Posledních pár měsíců nepoužívám téměř jiné deodoranty než ty přírodní. Přiznávám, že jedna malá rexona mi na poličce stále stojí, jen tak pro sichr. Jinak se ale snažím tělo hliníkovými soli spíš nezatěžovat. Najít ten pravý je sice občas oříšek, ale už uplynula dost dlouhá doba od prvních pokusů a deodoranty se v kvalitě velmi posunuly. 

Asi každý z vás bude znát definici, že deodorant a antiperspirant jsou dva rozdílné produkty, ale mně to nedá, neb opakování je matka moudrosti a i v dnešní recenzi vám připomenu, jaký je mezi nimi vlastně rozdíl. Deodorant nezabraňuje pocení, které odvádí z našeho tělo škodlivé látky, ale zabraňuje nepříjemnému zápachu, kdežto antiperspirant zabraňuje pocení. Není to žádná věda, ale je důležité, abyste při výběru deodorantu tento rozdíl znali a nečekali od deodorantu nemožné.

Nejúčinější deodoranty jsou deodoranty s obsahem sody. Nevýhodou ale je, že velmi citlivé pokožce může při častějším použití podráždit pokožku, i proto Anela do deodorantu přidala bambucké máslo, které pokožku zklidní. Dalšími účinnými složkami jsou škrob z maranty třtinové nebo kokosový olej. Svěží citrusovou vůni zajistí éterický olej mandarinka červená a grapfruit bílý. O trvanlivost přírodního deodorantu se postará vitamín E, je to skvělý konzervant a tmavé sklo.

Přírodní deodorant je dobré používat několikrát denně, ale u těch s obsahem sody, včetně pana Mandarinky se nebojím, když na opakovanou aplikaci zapomenu. Zpravidla mě před zápachem ochrání až do večera.

Jemný krémový deodorant Důvěrný pan Mandarinka koupíte zde.



Značka Anela mě nepřekvapila, rozhodně stojí za koupi, ale to už jsem tušila. Složení jejich produktů je fantastické a recenze, díky kterým mě Anela tolik zaujala nelhaly. Můj favorit je Půlnoční krása, modrý balzám mě okouzlil a je to jeden z produktů, který si opět pořídím až se mu podívám na dno. I přes vyšší cenu se totiž opravdu vyplatí a na poličce v koupelně vám vydrží několik měsíců.

Jaký produkt zaujal vás a láká vás Anela? Slyšeli jste o téhle značce? 


*Moc děkuji e-shopu Krásná každý den za poskytnutí produktů k recenzi.






4 komentáře:

  1. Tuhle značku vidím poprvé. Líbí se mi svým designem a taky pár výrobků se mi líbí. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  2. Značku nepoznám, ale její produkty se mi líbí.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Od značky jsem zatím měla jen tělové máslo a byla jsem z něj nadšena!

    OdpovědětVymazat
  4. A co říkáte na značku Nuskin? Mě se do rukou dostala na Vánoce tahle galvanická žehlička > http://www.hackni-svuj-zivot.cz/recenze-produktu/nuskin-galvanicka-zehlicka-na-oblicej-recenze/, jenže píšou, že pro její efektivní používání je třeba využívat kosmetiku Nuskin. Nikdy jsem o tom neslyšela, tak mě zajímají nějaké uživatelské reference. Máte někdo nějakou? :) Předem děkuji za odpověď. :)

    OdpovědětVymazat