neděle 1. září 2019

BENEFIT || HALLO HAPPY RODINKA SE ROZROSTLA


Benefit nedávno vypustil do světa novinky z řady Hallo Happy, určitě jste o nich minimálně slyšeli, ale jak dopadly v testování a stojí za koupi?

"Ty nejroztomilejší obaly", to mě napadne, když si vzpomenu na tohle novinkové kombo, taky jste se do nich zamilovali na první pohled? Co se týče vzhledu, asi těžko budou hledat konkurenci, a i když je pudr masivnější a určitě by se dal vměstnat do menšího praktičtějšího obalu, ve vzhledu to bez zaváhání dožene.

Testování jsem rozhodně nezanedbala, pudr i make-up jsem vyzkoušela s několika různými podklady, prubla jsem štětec i houbičku, takže pokud tohle kombo máte doma, a myslíte si, že vám nesedí, čtěte určitě dál.  Třeba najdete způsob, jak ho použít tak, aby na vaší pleti seděl jako ulitý.

HALLO HAPPY FLAWLESS BRIGHTENING FOUNDATION




Make-up jsem nafasovala hned ve třech odstínech, v nabídce je jich ale 12, takže ten svůj bezpochyby najdete. Konzistence je lehoučká, ale o dost krémovější než u svého tekutějšího staršího brášky. Krytí nabízí střední, ale dá se navrstvit bez toho, aniž by vytvářel masku. 
Pleť rozjasní a měl by i hydratovat, ale s tou hydratací.. nevysušuje, ale i tak doporučuji hydratační podklad.


Někdy jsem měla pocit, že si ze mě moje pleť dělá srandu. Poprvé, když jsem make-up vyzkoušela, byla jsem nadšená. Rychle a bez problémů jsem ho zapracovala, nezalézal do pórů ani do vrásek a vydržel celý den, vypadal naprosto dokonale a s ním samozřejmě i moje pleť. Jenže v dalších dnech to bylo jako na houpačce, některé dny, mi zalezl do pórů, jindy mi zvýraznil suchá místa, ale proč? Když první den vypadal naprosto bezchybně?
Častým používáním jsem přeci jen vychytala, jak s ním dosáhnout dokonalého vzhledu, a to kouzlo je v podkladu. Ne s každým krémem si totiž rozumí, mě se osvědčil hlavně pokud jsem si jako ranní péči zvolila olej. No a pokud použiji ještě bázi, výsledek je dokonalý. Pleť je krásně projasněná, vypadá přirozeně, ale dokonale, přesně po tomhle výsledku toužíme.


Co se týče výběru odstínu, buďte obezřetní. Make-up v odstínu 1 totiž mírně oxiduje a celkově jsou odstíny téhle novinky světlejší, než u jejího hranatého brášky, posuďte sami , na fotce vám ukážu odstíny 2.




K zapracování nejčastěji používám houbičku, zkoušela jsem i kabuki štětec, ale tolik spokojená jsem nebyla, s houbičkou sice přijdete o trochu krytí, ale efekt vypadá přirozeněji.

Používám ho skutečně často, troufám si říct, že je to momentálně jeden z mých nejpoužívanějších make-upů ( a že jich mám doma docela dost ), má svoje mouchy, ale při správném použití vypadá bezvadně.

Hallo Happy Flawless Brightening Foundation 30 ml  koupíte za 860 Kč zde.



HELLO HAPPY VELVET POWDER FOUNDATION




Obal už jsem zmiňovala, krom toho, že je opravdu roztomilý, je taky trochu větší :-D, ale zas na druhou stránku, obsahuje nejen pudr jako takový, ale i zrcátko, štětec i houbičku, takže nosíte celou výbavu ve své kabelce. Navíc, jak houbička, tak i štětec, jsou plně použitelné a nemusíte se bát, že jsou jen na okrasu. Štětec je hebký a jemný a houbička velice měkká.


Asi vás nepřekvapí, že štětec je určený především k zafixování make-upu . Houbičku využijete v případě, že toužíte po vyšším krytí. Přiznávám ale, že ve většině případů jsem pudr nanášela klasickým velkým pudrovým štětcem.


Není to jen obyčejný pudr, ale můžete ho použít i místo make-upu, je totiž poměrně krycí, krásně sjednotí pleť, ta  je po něm sametová, hebká a v podstatě ani klasický foundation nepotřebuje. Já jsem takto, jen přepudrovaná, chodila hlavně v té šílené vlně veder, kdy jsem si pomalu ani nedokázala představit, že bych na sebe ještě natřela klasický make-up. 
Takže sám o sobě funguje naprosto perfektně.

Pokud jsem pudr nanášela už na hotový make-up, řídila jsem se heslem, že "méně je více". Opravdu stačí pleť jen lehce poprášit, abyste vytvořili dokonalý "fotošopový" efekt.
Celý den určitě nevydrží, většinou jsem ho se svou suchou pletí opravovala jednou, maximálně dvakrát, ale pokud je vaše pleť mastná, zmatňovat budete určitě mnohem častěji.

Nadšená jsem z toho, jak jemně je namletý, konzistencí až pomalu krémový, ale stále pudrový, prostě žádný suchý prášivý kříďák.

Hallo Happy Velvet Powder Foundation koupíte za 860 Kč zde.


BEAUTYBLENDER



Říká se, že originál Beautyblender je jen jeden, a i když se v poslední době vyrojilo spoustu houbiček, které jsou dobré, ba dokonce skvělé, navíc za zlomek ceny, Beautyblender má stále své skalní fanoušky, kteří se ho nehodlají vzdát.


Já si na svůj originál počkala poměrně dlouho. Houbiček na make-up jsem v ruce držela mnoho, některé byly super, jiné naprosto otřesné, a místo toho aby make-up rozetřely, ho vcucly.


Na použití originálu jsem se tedy těšila jak malé děcko. A víte co? Nebudu vás napínat, i já se řadím mezi ovce a ano, Beautyblender je jen jeden a je nejlepší. Je opravdu měkoučký, po namočení nabyde, je tak akorát pórovitý, perfektně se s ním pracuje a od té doby co ho mám ho nedám z ruky.



Na druhou stránku, až ho jednou pošlu do věčných lovišť, jsem ochotná se smířit s o několik stovek levnější variantou, která třeba nebude až tak dokonalá, ale bude zkrátka hodně dobrá a bude stát stovku.
Každopádně věřím, že pokud si ho pořídíte, litovat určitě nebudete.

The Original Beautyblender koupíte za 450 Kč zde.


Benefit je srdcovka, pokud o make-upu přemýšlíte, určitě bych si skočila do Sephory pro vzoreček, a rovnou tam můžete mrknout na další super kousky a nezapomeňte, že jediným oficiálním prodejcem Benefitu u nás, je Sephora. Pokud nakoupíte jinde, nemáte záruku, že jde o originál, a to že kosmetické faky kolují internetem všichni víme :-)





A jak se líbí Benefití novinky vám? Zkoušeli jste nějaké a jaký je váš top produkt od Benefitu?



*Moc děkuji Benefitu za poskytnutí produktů k recenzi.


12 komentářů:

  1. Celá tahle řada je neskutečně cute! ♥ Já jsem ale nic z ní nezkoušela :(

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, ty obaly, roztomilejší už snad být ani nemůžou :-)

      Vymazat
  2. Mňa by zaujímalo, aký je 'dávkovač' u makeupu?

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné novinky. Ještě jsem od této značky nic nezkoušela, ale klidně bych se nechala zlákat. I na oko vypadají skvěle.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Jé tak to určitě krom make-upů doporučuji Precisely, my brow pencil, lepší tužka na obočí není :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Novinky se mi líbí moc, miluju značku Benefit. Nejenom že má totálně “cute” obaly, ale je to i hrozně kvalitní značka. Já od Benefitu zbožňuju tekutý highlightery (teď mám High Beam) a měla jsem i řasenky a super <3

    OdpovědětVymazat
  6. High Beam jsem nezkoušela, ale jejich tekuté tvářenky jsou super, řasenky jsou též parádní a vykouzlí dokonalé mrkačky.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkné obaly :) ty Benefit opravdu umí..

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherný balíček, nádherné obaly. Mě nejvíce zaujal make up.

    Www.lubeautyblog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat