středa 28. srpna 2019

SALOOS || HYDRATACE A VÝŽIVA PLETI S CHIA OLEJEM


V poslední době jsem spíše sahala po krémech, ale jak už jsem párkrát psala, ráda produkty střídám, často používám dva měsíce jen krémy a další dva sahám jen po olejích, řídím se tím, co zrovna vyžaduje moje pleť a opět nastala ta správná chvíle na olej. Tenhle kousek od tradiční české značky Saloos už jsem otestovala pár měsíců zpátky, takže když jsem se k němu v poslední době vrátila, věděla jsem , že je to sázka na jistou. O jakém oleji že to mluvím?




BIO CHIA OLEJ



Způsobů jak dostat do pleti hydrataci je několik a jedním z nich je právě olej, v tomto případě Chia olej. O Chia semínkách je známo, že dokáží navázat několikanásobně více vody než je jejich hmotnost a podobně dokáže olej hydratovat i naší pleť.


Důležité je aplikovat olej na vlhkou pokožku, buď ihned po čistění pleti, nebo můžete použít nějaké hydratační sérum či termální vodu. Pár kapek rozetřete v dlaních a následně nanesete na pleť.
K aplikaci Saloos využil praktickou pipetku, díky které zbytečně neplýtváte produktem. 
Chia olejíček je vhodný zejména pro sušší pleť, ale díky tomu, že se velmi rychle vstřebává ho můžete použít i na mastnější pleť, jen si upravíte množství podle toho, kolik je vaše pleť schopná vstřebat.
Olej zanechá pleť dokonale hydratovanou a vyživenou, a to po velmi dlouhou dobu. Osvědčilo se mi olej používat jak na denní péči, je totiž ideální pod make-up, tak i na na noční péči, jelikož dostatečně pleť vyživí. 
Můžete s ním i "vytunit" svůj oblíbený krém, masku na pleť a vlasy, nebo tělové produkty.
Další možností využití Chia oleje jsou vlasové zábaly, avšak balení je poměrně malé - 20 ml. Já ho tedy nejčastěji používám právě na obličej.
Pochvalovat si ho budou i majitelky citlivé pleti, nedráždí ani v místech, kde se mi často objevuje atopický ekzém, a řadím ho mezi nejlepší oleje od značky Saloos.


Obsahuje i Omega 3 a 6 esenciální mastné kyseliny, které jsou velice prospěšné pro naši pleť, účinky omega kyselin ocení jak atopická, tak i aknózní pleť. 

Chia olej Saloos se pyšní certifikátem CPK bio, který nám, kupujícím zajišťuje kvalitu produktu.


Co se týče skladování, já mám všechny oleje  ( a že jich je :-D ) uložené v šuplíku v koupelně, tudíž ve tmě, vyskládané na poličce sice krásně vypadají, ale já především chci, aby mi co nejdéle vydržely a prozatím jsem se nesetkala s tím, že by se mi olej zkazil. I přírodní kosmetika vydrží dlouho, jen ji dobře skladovat.

Bio Chia olej 20 ml koupíte okolo 130 Kč.

Co vy? Používáte oleje? Jakým způsobem? A zkoušeli jste něco od Saloos?



*Moc děkuji Saloos za poskytnutí produktu k recenzi.


11 komentářů:

  1. Taky používám olejíčky od Saloosu a jsem s nimi velmi spokojená.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Ač mám tedy suchou pleť, tak ze Saloos olejíčků se mi občas dělají pupínky a to jinak na ně netrpím. Posledně jsem ale měla levandulový a ten byl super, nijak neškodil.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Tak to je zvláštní, levandulový jsem měla odličovací a byl super :-)

      Vymazat
  3. Keďže mám mastnú pleť, olejom som sa veľmi dlho oblúkom vyhýbala, pretože som sa bála, že to bude hotová katastrofa a budem sa lesknúť 24/7, ale až keď som sa odhodlala po jedno siahnuť, bola som veľmi príjemne prekvapená – a na hydratovanie pleti po umývaní alebo odlíčení používam už iba oleje :D Tento vyzerá veľmi dobre! ❤
    SIMPLY BERENICA // Facebook Page // READ ABOUT "DOCUMENTARIES TO WATCH"

    OdpovědětVymazat
  4. Taky používám olejíček od Saloos - konkrétně rakytníkový a je super. Jediný co mi vadí je, že nemá na aplikaci takovouhle pipetku, ale je tam pouze dirka. Pak ten olej mám všude.. :D :)


    GrünHauz
    Š.

    OdpovědětVymazat
  5. Chia vyzerá zaujímavo. Tiež mám teraz jeden s recenziou na spadnutie :)

    OdpovědětVymazat
  6. Hihi Chia zatím dávám jen do kaše, zvážím i jiný použití :D

    OdpovědětVymazat
  7. Wow, tak tenhle olejíček jsem ještě neviděla :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tenhle Chia olejíček bude asi hodně dobrý 😊.

    Www.lubeautyblog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat