středa 26. června 2019

PÉČE O PLEŤ SE ZNAČKOU VIVACO


Od české značky Vivaco jsem toho vyzkoušela poměrně dost, převážně jsem jejich produkty dostávala dárkem, třeba jejich úžasně voňavé koupelové soli, pěny nebo Oční krém s kozím mlékem.  Nikdy jsem neměla jedinou výtku.
Při brouzdáních na jejich stránkách jsem narazila na kousky, které mě zaujaly, asi vás nepřekvapí, že jedním z nich je pleťová maska ( taky patříte mezi maskofily? Maskovat alespoň 2 x v týdnu je základ :-D ) a tím druhým Růžová voda.



KOLAGENOVÁ MASKA



Co se týče masek, mnohem víc než čistící jsem si oblíbila hydratační a výživné, jako sušenka po nich sahám mnohem častěji, a je to doslova balzám pro mou pleť, pravidelným používáním masek se na pleti skutečně projeví, mně pomáhá například od šupinek a lišajů okolo rtů.

Kolagenová maska od Vivaco je taková sladká růžová tečka a myslím to doslovně, protože … je skutečně růžová a sladce voní, já jsem u pleťové kosmetiky na jemnější vůni, ale co se týče masek, až tolik mi silnější aroma nevadí, více to prožívám třeba u krémů.


Maska gelové konzistence se lehce nanáší a téměř se vstřebá, na pleti však zanechá filmeček, který zaschne, což oceníte zvláště pokud budete masku používat jako noční. Já ji většinou nechala působit 30 minut, ale často i 2 hodinky či celou noc, co vám budu povídat, po celém dni s těma našima cácorkama mi přišlo náramně vhod, když už jsem si masku pracně nanesla na obličej, že už jsem ji nemusela smývat a mohla ji nechat na pleti až do rána. Zaschla zvláštním způsobem, nepředstavujte si stahující jílovku, zůstala taková měkká, ale zároveň se neotlačila do polštáře.
Na pleti je velmi příjemná, nedráždí, naopak , zanechá ji jemnou, hebkou i ráno po několika hodinách cítím, že na pleti " něco je", a to i přes to, že už je maska téměř vstřebaná.

Výhodné je i balení, nejedná se o předraženou jednorázovku, na pleť postačí malé množství a vydrží poměrně dlouho.


Maska obsahuje hydrolizovaný mořský kolagen, kyselinu hyaluronovou, mandlový olej, extrakty ze zeleného čaje, melounu či broskve.



Kolagenovou masku na obličej a dekolt 80 ml koupíte za 229 Kč zde .




BIO RŮŽOVÁ PLEŤOVÁ VODA



Růžovou vodu jsem si v posledních měsících hooodně oblíbila, ač ji používám nejčastěji jako tonikum, není to jediný způsob jak tenhle zázrak použít.

Vhodná je hlavně pro sušenky či zralou pleť, ale používat jí může v podstatě každý. Perfektně dočistí zbytky odličovacích přípravků, tonizuje pleť, dodá hydrataci, změkčí ji a připraví na další péči, séra, oleje či krémy. Veškerá péče se lépe vstřebá do vláčné pleti. Vhodná je i pro citlivky a možná její účinky oceníte právě teď během letních měsíců zvláště pokud se trošku připečete.

Pokud si rádi mícháte vlastní masky, zkuste místo klasické vody použít tu Růžovou :-)
Růžovou vodu používám i na citlivé oční okolí, na osvěžení či zklidnění podrážděné pleti třeba po nevhodné péči ( což mi asi kolegyně blogerky dají za pravdu, že holt ne vždy testované věci sednou :-D )



Bio Růžovou pleťovou vodu 100 ml koupíte za 139 Kč zde.


Znáte značku Vivaco a zkoušeli jste něco z jejich nabídky?


Moc děkuji Vivaco za poskytnutí produktů k recenzi.

13 komentářů:

  1. Ta maska vypadá docela jedle :-) s Vivaco letos jedeme k moři a tak jsem se zásobila jejich opalováky a máslem po opalování, které úžasně voní :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na tu opalovací řadu jsem taky koukala, užij si dovču :-)

      Vymazat
  2. Zaujala mě pleťová voda, růžová je skvělá na citlivou pleť, kterou mám.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta pleťovka je super :-) Já cíťa docela jsem a moc jsem si ji oblíbila :-)

      Vymazat
  3. Vivaco už znám z předminulého roku. A docela dost se jim produkty rozrostly. :) A teď nabízejí samé zajímavé produkty. :) Maska mě docela zaujala.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super :-) Vivaco navíc není drahé , určitě stojí za zkoušku :-)

      Vymazat
  4. ja tiež vôbec značku nepoznám, ale majú krásne balenie :)

    OdpovědětVymazat
  5. Se značkou nemám zkušenost, ale nejvíce mne zaujala Bio růžová pleťová voda😉.

    OdpovědětVymazat
  6. To vypadá dobře :) značku ale neznám..

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat