úterý 28. května 2019

DERMACOL || TĚLOVÁ PÉČE PRO SUŠENKY



Tělová mléka a krémy? To je moje, jsem takový věčný mazač a každý den, někdy i dvakrát denně se musím namazat. Jako sušenka se sklonem k atopáku je to má běžná rutina už x let, a za ty roky si zvyknete. Pokud se nenamažu, dostaví se svědění a pnutí kůže v lepším případě, atopák v tom horším. Důležitá je tedy prevence.
Značku Dermacol asi představovat nemusím, v jejich portfoliu najdete spoustu ikonických produktů, od dekorativky, přes péči o pleť, až po péči o tělo.

Do mého testování se tedy zařadilo hned několik tělových produktů.... díky růžové barvě mi je téměř hned zabavila Tinka a už je to v podstatě její tělová kosmetika :-D, ale tak …. občas se mi podaří, když se nedívá, mléka a krém ukořistit pro sebe :-D :-D :-D





UREA MOISTURIZING BODY MILK



Tělové mléko se poměrně rychle vstřebává, zanechává pokožku jemnou a hebkou, není problém se po chviličce obléknout, aniž by zanechal mastné stopy. Tohle mléko bude takový kompromis pro ty z vás, kteří nemáte rádi příliš mastné krémy, ale zároveň potřebujete pokožku dostatečně hydratovat. Mléko příjemně voní a nedráždí ani citlivější pokožku, vhodné je i po holení.


Obsahuje i 15 % mé oblíbené urey, možná jste si všimli, že je to hojně používaná složka v krémech pro sušenky. Je to totiž zvlhčující látka, udržuje pleť měkkou a vypnutou. Posiluje ochrannou funkci kůže. Podporuje rychlejší hojení a dokáže přinést okamžitou úlevu.

Skvělé mléko, které nikterak nezatíží ani vaši peněženku.

Dermacol Urea Moisturizing Body Milk 250 ml koupíte za 99 Kč zde.



KARITÉ REGENERATING BODY MILK





Regenerační tělové mléko s máslem karité mi přijde o chlup výživnější, nicméně si stále zachovává rychlou vstřebatelnost. Nezanechává mastný film, a i tohle mléko ponechá pokožku sametově hebkou.
To mám na tělových mlécích ráda. Dodají hydrataci i výživu a zároveň nezanechávají mastný pocit. Když se ráno osprchujete a chcete rychle vklouznout do kalhot, tak másla nebývají právě žádoucí a nastává chvilka slávy právě pro tělové mléko.


Máslo karité využívají kosmetické firmy proto, že pokožce dodá dokonalou hydrataci, výživu a regeneruje suchá podrážděná místa.

Dermacol Karité Regenerating Body Milk 250 ml koupíte za 99 Kč zde.



KARITÉ REGENERATING BODY CREAM



Máte radši kalíškové verze? I na to Dermacol myslel, aplikace je o chlup pohodlnější hlavně ve chvíli, kdy jste s produktem "na dně". Všechny to známe, jak vydolovat poslední zbytky tělového mléka? Já je mám otočené "vzhůru nohama" někdo je přestřihne v půlce, pokud však místo tělového mléka, pořídíte tělový krém, spotřebujete ho do poslední kapičky.


Rozdíl mezi výše zmíněným tělovým mlékem a krémem není velký. Krém je o chlup hutnější, ale i on, ač to zní překvapivě, se velice rychle vstřebává. Nedokážu posoudit, který z nich  jsem si oblíbila víc, a používám je spíš podle nálady, takže záleží na vašich preferencích.

Karité Regenerating Body Cream 300 ml koupíte za 119 Kč zde.



Všechny tři produkty pojí skvělá hydratace, výživa, rychlá vstřebatelnost, krásná vůně a skvělá cena.

Zkoušeli jste některý z produktů? A jak jste na tom s mazáním vy? 




Moc děkuji Dermacolu za poskytnutí produktů k recenzi.

21 komentářů:

  1. Nějaké to tělové mléko by se mi hodilo do zásoby :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  2. Já se sice mazat pravidelně každý den nemusím, ale čas od času to je potřeba, hlavně v létě. Tahle řada vypadá naprosto úžasně:) Všechny produkty mě oslnily.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je skvělé, na mém IG právě probíhá soutěž o tyto mléka a krém :-)

      Vymazat
  3. Vždy sa po sprche natieram niečím, zvyčajne sú to oleje s výnimkou leta. Vtedy používam hlavne telové mlieka. Mám rada tie od značky Dove a potom mlieka z radu ružovej kozmetiky. Suchú pokožku ako takú nemám, no v zime zvyknem používať modrú Indulonu. Tá je asi najvýživnejšia spomedzi všetkých krémov.

    OdpovědětVymazat
  4. za tú cenu vypadajú ako skvelé produkty :)

    WHEN PIGS FLY

    OdpovědětVymazat
  5. Produkty neznám, ale moc se mi zamlouvají jak kvalitou, tak cenou. Já momentálně používám na mazaní krém s aloe vera od značky Vaseline a můžu ho jen doporučit! :)
    Skvělý blog, přidávám se k pravidelným čtenářům. <3
    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, na značku Vaseline už jsem koukala, docela mě zaujala, kde se dá sehnat, je jen na e-shopu nebo ji prodávají i drogerie?

      Vymazat
  6. Skvelý článok, mám extrémne suchú pleť takže tieto produkty by boli pre mňa rozhodne vhodné :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, to určitě ano, pro sušenky to jsou super krémy :-)

      Vymazat
  7. Jéé, parádně jsi produkty nafotila :) značku Dermacol mám moc ráda..

    OdpovědětVymazat
  8. Miluju ten krém, má takovou až žužu konzistenci, ale to je právě super. A vstřebává se bleskově!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo a zároveň dodá výživu, super kombinace vlastností :-)

      Vymazat
  9. Krém bych ráda vyzkoušela, vypadá dobře hutně😊

    OdpovědětVymazat