úterý 19. března 2019

COLLISTAR || PERFEKTNÍ TROJKA


Má honba za dokonalou řasenkou stále pokračuje, pokud jste na tom stejně jako já a příroda vám nenadělila husté, dlouhé a natočené mrkačky, měla bych tu pro vás opět jeden tip. Testovat řasenky mě neskutečně baví, je až zarážející jak jsou rozlišné, a jak každá funguje naprosto jinak, kdo by to byl řekl, do obyčejné černé barvy... naše maminky či babičky si vystačili i s krémem na boty :-D
Dnešní recenze nebude jen o řasence, nýbrž také o tom, jak ji dokonale odlíčit, a pokud vás zajímá zda obstál i makeup, vše od značky Collistar, určitě čtěte následující řádky


COLLISTAR VOLUME UNICO



Jestli má Collistar něco fakt vymakaného, jsou to obaly, luxusní a dokonalé, to je prostě řasenka, do které se zamilujete na první pohled a díky bohu, ona je fakt dobrá, a nejen to, je skvělá. Opět jedna z nejlepších řasenek a já se modlím, aby rychle nevysychala, zatím se tahle zlatá kráska dobře drží, používám ji měsíc a stále je beze změny konzistence.Proč zmiňuji vysychání? Většinou mi totiž vykouzlí dokonalé řasy maskary, které jsou méně tekuté, potřebuji je i pozvednout, a to s příliš vodovou konzistencí nevykouzlíte. Collistar zatím vypadá hodně slibně


Řasy zahustí, prodlouží i natočí a poradí si s oběma očima... , taky vám to jde vždycky na jedné straně lépe a na té druhé se vám podaří leda tak slepené smetáčky? Tak s touhle řasenkou se mi to ještě nestalo. Perfektně drží, neopadává, ani se neobtiskává. 


Kartáček zde najdete klasický a musím uznat, že většinou mi právě ty klasické sedí více.


COLLISTAR GENTLE TWO PHASE 



Čištění pleti je základ. Nikdy nechoďte spát neodlíčené, byť byste si měli oči a obličej ošmrdlat alespoň odličovacím ubrouskem, vždy je lepší něco než nic :-) Já si dávám na čištění pleti záležet a přípravky s obsahem oleje se mi osvědčily nejvíce, nemusím tak na víčka příliš tlačit, stačí jen přiložit k oku a řasenka už jde dolů sama, oči mám docela citlivé a jedna noc s maskarou na řasách by mi asi přivodila nějaký ten parádní zánět. Nicméně i přes mou citlivost mě tento odličovák vůbec nedráždil. A víte co je na něm nejlepší? Odlíčí i dvoufázouvou rtěnku ,a to bez problému, žádné dření, jde dolů jedna báseň, téměř jako po másle.

Řasenku a dvoufázový odličovač navíc můžete pořídit ve výhodném balíčku s nádhernou kosmetickou taštičkou, schválně, kdo taky miluje proužky? Navíc se do ní vejde kompletní make-up, a to rovnou i s odličovačem.
Tohle se opravdu povedlo.

 Dárkovou kazetu Collistar Volume Unico + Getle Two Phase 50 ml + kosmetickou taštičku koupíte za 369 Kč zde.


COLLISTAR PERFECT WEAR FOUNDATION



Při výběru produktů na e-shopu Elnino.cz jsem měla vskutku štěstíčko, značka Collistar mě zaujala napříč produkty a make-up mi nesměl ve sbírce chybět. Poslední dobou mám na make-upy trochu úchylku a doma se mi kupí pěkná sbírka, což mi přijde zvláštní, třeba přes léto totiž foundation téměř vůbec nepoužívám. Nicméně zatím klepou na dveře teprve jarní paprsky a krytí to holt ještě chce.


PERFECT WEAR FOUNDATION vypadá opět luxusně, trošku mi vzhledem připomína EL a její ikonický Double Wear..

Vybírat odstín podle internetu bývá oříšek, každý monitor vám hází trošku odlišný odstín, sama jsem se u toho trošku zapotila, nevěděla jsem, zda víc věřit počítači nebo telefonu :-D Nakonec jsem zvolila odstín 1 Nude , i když je na mě momentálně o chloupeček tmavší, vyzkoušela jsem ho jak se zesvětlovačem, tak i bez něj, abych se opravdu přesvědčila o tom, že zesvětlovač nezměnil konzistenci a vlastnosti samotného make-upu. Nakonec jsem zjistila, že make-up se dá velice dobře rozetřít a míchání není nutné.


Rozhodně doporučuji aplikaci houbičkou, docílíte tak velice přirozeného finishe, make-up trošku lepí, což zcela vymizí po zapudrování. Myslím, že i díky tomu perfektně drží a lépe se na něj chytá i korektor. Dá se navrstvit, aniž by vytvořil masku. Nezalézá do pórů ani do vrásek. Po první aplikaci mě překvapilo, že jsem nepocítila nutnost se v odpoledních hodinách přepudrovat, přitom to není vyloženě matující make-up, zanechá na pleti trošku toho přirozeného lesku.
Moje pleť je suchá, je pravda, že čelo se mi trochu mastí, ale jinak spíše trpím na suchá místa okolo rtů a šupinky. Byla jsem moc ráda, že je Perfect Wear zbytečně nezvýrazňoval.


Jedinou nevýhodu vidím v tom krásném balení :-D Mně absence pumpičky nevadí, ale je mi jasné, že spoustě z vás bude chybět. Nahradila ji špachtlička. Makeup vždy nejdříve nanáším na hřbet ruky a teprve poté na obličej, ale činím tak s každým make-upem ať s pumpičkou či bez.

Perfect Wear Foundation koupíte za 432 Kč zde .



Značka Collistar mě nadchla, jsem ráda, že jsem opět objevila super značku s perfektními produkty. Schválně mi dejte vědět, co máte od Collistar vyzkoušené vy, nebo pokud jste ji ještě nezkoušeli, co vás zaujalo.
Taky by mě zajímala vaše top řasenka a make-up, ať vím, na co si mám posvítit příště :-)



Moc děkuji e-shopu Elnino.cz za poskytnutí produktů k recenzi.




23 komentářů:

  1. Já teď testuji dvě rtěnky značky Collistar a musím říct, že jsem nadšená :-) dříve jsem tuhle značku obcházela, ale je to škoda.. :-)

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi ma zaujal makeup, vyzerá skvele a máš pravdu že sa podobá na Estee Lauder

    OdpovědětVymazat
  3. Makeup a řasenka vypadají dobře, jen s řasenkou bych měla ten problém, co se týče štětečku, mám radši plastové a hustší, každopádně její ostatní vlastnosti zní moc dobře:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S řasenkami to máme každá jinak, ale občas překvapí i řasenka, kterou bych si sama od sebe nevybrala :-)

      Vymazat
  4. Make-up už mum take dome a těším se na testování :) Vypadá skvěle.

    OdpovědětVymazat
  5. O téhle značce jsem slyšela :-) a musím uznat, že mě fakt láká :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  6. Všetky produkty vyzerajú super, avšak najviac ma zaujal práve make-up :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  7. Ještě jsem nic neměla, ale hodně mě zaujal make up s řasenkou 😊.

    OdpovědětVymazat
  8. Ty jo, som myslela, že špachtličky dávajú len do testerov. Dotýkať sa kože a potom to vložiť späť priamo do makeupu sa mi nevidí... Ja viem odo mňa (tester maniak) zvláštne, ale doma preferujem hygienu :D A riasenka zaujala, mala som od nich jednu, inú a bola super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám radši pumpičku, ale dotýkat se kůže vůbec nemusíš, makeup je poměrně tekutý a z té špachtličky Ti zteče na ruku :-)

      Vymazat
  9. Collistar značku mám veľmi rada, sadla mi nielen dekoratívka, ale aj pleťovka a telovka. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to bych moc ráda něco zkusila, třeba samooopalovák mě láká :-)

      Vymazat
  10. Teď přesně testuju řasenku a makeup, ale ještě nějak nemám ucelený názor. Snad jen to, že podoba s DW mě napadla už když jsem listovala nabídkou na elninu :D

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to se těším na Tvou recenzi :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Všetko vyzerá zaujímavo ale nič z toho som ešte nemala :-) táto značka je pre mňa neznáma :-D

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat