pátek 22. února 2019

WELEDA SKIN FOOD || LEGENDÁRNÍ PÉČE PRO SUŠENKY





Už to bude přibližně rok, kdy se mi do rukou dostal legendární krém Skin Food od Weledy. Nejen, že Weleda přichystala oblíbenému krému nový kabátek, ale také byla řada Skin Food obohacena o nové přírůstky. Krom legendárního krému tak na zelené vlně najdete ještě Skin Food Lip Butter, Skin Food Light a Skin Food Body Butter.



Zde vidíte Skin Food i v původním kabátku :-)



SKIN FOOD UNIVERZÁLNÍ VÝŽIVNÝ KRÉM



Jestli o nějakém krému mohu skutečně říct, že je univerzální, pak mluvím právě o krému Skin Food. Skýtá nespočet využití, já sama jsem si ho oblíbila jako výživnou pleťovou masku, kdy nanesu silnější vrstvu krému a nechám ji postupně vstřebat. Před spaním přebytky krému jemně vmasíruji. Ráno se probouzím s dokonale vyživenou pletí.
Lze ho použít i jako klasickou denní i noční péči, ale pozor, je to opravdu hutňák a doporučuji ho hlavně sušenkám. Pamatuji si, když se Tinka vrátila z dovolené u moře, byla celá vysušená, hlavně na obličeji a začala se loupat. Několikrát denně jsem ji postižená místa promazávala tímhle zeleným zázrakem a pleť vypadala o mnoho lépe, nejen, že okamžitě poskytl úlevu od pnutí, dodal výživu a hydrataci, pokožka se méně olupovala a po pár dnech se dostala téměř do původního stavu.
Perfektní je i jako krém na suché, popraskané až atopické ruce, zejména jako noční péče, jelikož je mastnější. Chápu, že ne každý má rád pocit mastných rukou, všichni chceme ihned po natření fungovat, s tímhle krémem si musíte chviličku počkat, ale výsledek rozhodně stojí za to. Jemné hebké ruce, obzvlášť po úklidu oceníte jeho sílu ( hlavně pokud nepoužíváte rukavice ).
Tím ale výčet jeho schopností nekončí.
Suchá kolena, lokty, paty, péče o nehtovou kůžičku i zde ho využijete.
V nouzi vám nahradí balzám na rty, i když nemohu říct, že bych ho tímto způsobem používala často, párkrát jsem ho díky lenosti dojít si pro klasickou tyčinku použila.
Vždy ho vynesu až do nebes ve chvílích, kdy marodíme s rýmou, neznám nic lepšího na odřenou, podrážděnou a suchou pokožku nosu a nejlepší na něm je, že ho mohu použít jak pro sebe, tak i pro Tinku, vhodný je totiž i pro děti od tří let.



Obsahuje extrakt z listů rozmarýnu, výtažky z violky trojbarevné a heřmánkových a měsíčkových květů, voní vskutku bylinkově, chvilku jsem si na tu vůni zvykala, co vám budu povídat, já se v první chvíli až bála, co to s mojí citlivou pletí udělá, ale hned po prvním použití jsem byla klidná, dokonce nadšená a těšila se na další použití.

Tenhle univerzální krém je jeden z mála krémů, které hodlám mít neustále v šuplíku, jak se říká pro strýčka příhodu


Skin Food univerzální výživný krém 75ml koupíte za 239 Kč zde.


SKIN FOOD LIP BUTTER



Na tuhle novinku jsem se hodně těšila, kdo mě zná, čte blog nebo sleduje můj Instagram ví, že balzámky na rty miluji a neustále mám potřebu mít natřenou pusu. Tohle opět pramení z doby, kdy jsem trpěla na silný atopický ekzém. No, a tahle vášeň mi vydržela dodnes, jenže není balzám jako balzám. Spousta z nich je jen taková rychlozáchrana, ale vyléčit popraskané rty každý neumí.


Tohle byla láska na první natření, balzám dokonale vyživí podrážděné rty ( matné rtěnky někdy bývají nemilosrdné ). Velice jemnou pokožku rtů zklidní a dodá okamžitou úlevu.
Je to jeden z mála balzámů, u kterého mám pocit, že skutečně pomáhá a léčí.


Zajásají i ti z vás, kteří nemáte rádi kalíšková balení, Lip Butter je totiž v tubičce.
Krom výše zmíněných výtažku obsahuje i lanolin a včelí vosk.

Rty zanechá jemné, hebké, krásně lesklé a šťavnaté, ale zároveň chráněné.

Skin Food Lip Butter 8 ml koupíte za 149 Kč zde.





I tentokrát jsem se přesvědčila o tom, že značka Weleda zkrátka umí, nejen, že produkty vyrábí v bio kvalitě, ale dokonce nese i certifikát NATRUE, který garantuje nejvyšší kvalitu přírodní kosmetiky.

Ani jeden ze zmíněných produktů neobsahuje syntetické konzervanty, barviva, parfemace ani látky na bázi minerálních olejů.


Co vy a tenhle legendární krém, zkoušeli jste ho? Co jste si od Weledy zamilovali vy?




Mimochodem, krém i balzámek mám z e-shopu Lékárna.cz, věděli jste, že krom dermokosmetiky tam najdete i spoustu značek přírodní kosmetiky?






Moc děkuji e-shopu Lékárna.cz za poskytnutí produktů k recenzi.






22 komentářů:

  1. Oba krémy vypadaly super, od Weledy jsem zkoušela ten růžový mandlový krém a byl fajn, ale také hodně hutný:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z mandlové řady jsem měla jen olej a ten byl super, ale i krém bych ráda zkusila :-)

      Vymazat
  2. Jééé nové obaly jsou pěkné. :) Tak to si budu muset pořídit balzám na rty :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  3. Já Weledu nepoužívám, spíš jen pro malého 😊, ale pěkně napsaný článek 😊.

    OdpovědětVymazat
  4. Skin food maji v DM za snad 149 kc.Jinak je ted i nova light verze, ne tak hutna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni mají víc balení, myslím, že 30 ml a 75 ml :-), jojo, tu jsem viděla, ale ještě nezkoušela :-)

      Vymazat
  5. Skin food jsem už taky měla a byl super. Hodně mě zaujal balzámek, akorát mi jeden dochází, tak nad ním popřemýšlím. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  6. Balzám vypadá super! Nemám ráda moderní přeslazené balzámy, které hydratují úplně mizerně a nakonec si rty spíš olizuju a to jim fakt neprospívá...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, to já taky, hlavně mě teda neoslovily levné tyčinky z drogerky :-)

      Vymazat
  7. Skin food je záchranca mojej pokožky v zime, nedám naň dopustiť! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkně napsaný článek! :-) Já od Weledy zkusila zatím jen Měsíčkový krém pro malého a je skvělý! :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc děkuji, dětská řada je skvělá :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Tuto řadu používám prakticky denně, doma i v práci. Super je i šlehaný krém, hodně mi připomíná máslíčka od Bebutter :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  11. Na mna je tato zelena rada velmi mastna. No naopak na fialovu kosatcovu radu nedam dopustit.
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
  12. Weledu mám moc ráda :-) nejvíce jsem si oblíbila řadu granátové jablko.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  13. Weleda ma v poslednej dobe viac a viac láka :-)

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
  14. Weleda sa teraz veľmi vyšvihla, krásne obaly aj novinky.:)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  15. Skin Food ten klasický je úžasný a kupujem si ho každú zimu. Teším sa novinkám a určite ich vyskúšam.
    Bianka

    OdpovědětVymazat