úterý 22. ledna 2019

MEDAPREX || BOJ S PRVNÍMI VRÁSKAMI A SUCHOU PLETÍ


Revoluční kosmetika...., tak nějak bych popsala pečující nálož, kterou mi poslal e-shop Medaprex, oficiální prodejce kosmetiky Medik 8 a věřte, že v počátku testování, jsem ani v nejmenším nevěřila, že bude tak účinná a výsledky budu neustále pozorovat v zrcadle.


Co bych vám ale chtěla doporučit dřív, než začnete číst následující řádky je konzultace, pro mě asi nejdůležitější část, protože nebýt konzultace, nedostala by se ke mně, tak perfektní kombinace, která mé pleti sedla jako poklička na hrnec.

Jaká že je tedy má pleť? Suchá, dehydratovaná, se klony k šupinkám a atopickému ekzému. Když se na mě podíváte na fotce, řekli byste si, že mám fakt pěknou pleť bez jediného pupínku, jenže suchá pleť vážně není žádná výhra, nejen, že potřebuje koňské dávky hydratace a výživy, ale zároveň sama od sebe rychleji stárne a tvoří se na ní vrásky. Moje pleť tedy péči skutečně potřebuje.




A co že mi to vlastně bylo doporučeno?



MONODERMA - VITAMIN E 5


Kapsličky s vitaminem E ( Tokoferol ) jsem nafasovala kvůli své suché pleti pleti se sklonem k atopickému ekzému, a i když už ten ekzém není v až tak akutní fázi, stále bojuji se šupinkami a sem tam lišaji. Hydratace je holt můj nejlepší přítel. Tyhle malé kapsličky navíc fungují jako přírodní antioxidant, mírní záněty, podráždění, začervenání a svědění, zvláčňuje a rozzáří unavenou pleť, proto jsem " zelenou " aplikovala hned ráno před aplikací krému.
Jsou určené i na citlivou pleť, a to i pro pleť po tak náročné proceduře jako je chemický peeling, též je můžete použít na děti či jako vhodnou prevenci proti striím.
 A proč jsou vlastně uchované v kapslích? Na vzduchu a světle by zoxidovaly a ztratily účinnost, což by byla velká škoda.
Zelených kapslí jsem měla menší vzorkové balení, ale rozhodně mě nadchly.

Větší - měsíční balení Monoderma vitamín E 5 koupíte za 485 Kč zde.


MONODERMA - VITAMIN A 15


Taky jste si všimli, že retinol momentálně prožívá obrovský boom?  Moc jsem se těšila na svojí první zkušenost s vitaminem A a řeknu vám, sakra, to vážně stojí za to, a ten humbuk okolo si naprosto zaslouží.

Tyhle kapsličky jsou v podstatě čistý přírodní retinol - nejefektivnější vitamin A v bio kvalitě.
Pleť regeneruje, udržuje ji mladou, vyhlazuje vrásky, čistí póry, pomáhá aknózní pleti i pleti se seborhoickou dermatitidou, navíc zvyšuje produkci kolagenu.
Retinolové " oranžové " kapsle byly součástní mé noční péče. Konzistence, stejně tak jako kapsle s vitaminem E, je podobná silikonové podkladové bázi.
O pár řádků níže se dozvíte, co s mojí pletí vykouzlilo tohle parádní kombo krému a kapslí z Medaprexu.

Monoderma vitamíny A15 koupíte za 510 Kč zde.


MEDIK 8 ADVANCED NIGHT EYE



Používáte krém na oční okolí?  Jestli ne, je to velká chyba, většina klasických krémů ( je i pár světlých výjimek ) totiž není pro oční okolí vůbec vhodná.  Pokožka kolem očí je velice jemná a měli bychom přizpůsobit i péči o ni. Nevím jak vy, ale já se peru s pytli pod očima a občas i parádními tmavými kruhy. Věřím, že každá matka malých dětí, tohle zná. My třeba pravidelně vstáváme v pět... jó, Kačka je ranní ptáče :-D


Oční krém Advanced Night Eye se rychle vstřebává, stačí ho maličko. Doporučuji jemně vklepat. Oční krémy příliš neroztírejte, ale spíše vklepávejte. Nezanechává mastný film, je velice lehký, ale zároveň dostatečně hydratuje.
Obsahuje například kofein či kyselinu hyaluronovou.
Toento krém je vhodné kombinovat s vitaminem A.

Advance Night Eye 15 ml koupíte za 1049 Kč zde.


MEDIK 8  ADVANCED NIGHT RESTORE



Po očním krému samo sebou přichází na řadu krém na celý obličej.  Advanced Night Restore pleť hydratuje, nezanechává ji mastnou a rychle se vstřebává. Krém obahuje ceramidy, vitamin E, antioxidanty - kupříkladu z dragon fruit a borůvky aljašské.
Pleť chrání proti volným radikálům, které se na naší pleti hromadí díky znečištění, kterému jsme ve městech běžně vystaveni a ultrafialovému záření.
Pleť je po jeho použití jemná, hebká a vláčná.
Občas jsem zaznamenala jemné pálení, pleť ale nebyla ani podrážděná, ani začervenalá.



Advanced Night Restore je vhodné kombinovat právě s vitaminem A- Retinolem, o kterém jsem vám psala výše.

Advanced Night Restore 50 ml koupíte za 1390 Kč zde.


MEDIK 8 ULTIMATE RECOVERY INTENSE PRO POŠKOZENOU A SUCHOU PLEŤ




Ultimate Recovery se stal mým oblíbencem na prví namazání, je to totiž pěkný hutňák, perfektní na suchá místa...a že já jich mám...
Zprvu jsem si myslela, že ho budu používat kompletně na celý obličej, ale nakonec jsem to přehodnotila, vzhledem k tomu, že je opravdu silně výživný. Používám ho lokálně na suchá místa na obličeji, tedy hlavně okolo rtů.
Pleť regeneruje, obnovuje kožní bariéru, mírní začervenání a podráždění.
Ultimate Recovery Intense se doporučuje i po chemickém peelingu.

Ultimate Recovery Intense 30ml koupíte za 945 Kč zde.



JAK DOPADLO TESTOVÁNÍ?


Jedním slovem DOKONALOST. 
První týden jsem ovšem tak nadšená nebyla, nevím, jestli to bylo způsobeno pravidelným měsíčním cyklem ( všechny dámy to známe) nebo změnou kosmetiky a tím, že si na ni má pleť musí zvyknout, ale z ničeho nic mi vyskákalo pár pupínků, což je u mě dost nezvyklé.
Další týden už pleť byla zcela bez pupínku a od třetího týdne už jsem jen zírala do zrcadla a prohlížela si jak se mi redukují vrásky. Nechápala jsem, ale vrásky na čele, takové ty mračící :-D,  jsou méně hluboké a vrásky okolo očí jsou též méně znatelné. Navíc se mi zmenšily póry a přijde mi, že pleť je taková více sjednocená a už na první pohled vypadá lépe, jasněji. Dokonce si troufám, říct, že vypadá dobře i bez make-upu, a to já přes zimu nedám bez make-upu ani ránu, kvůli světlé pleti, prosvítajícím žilkám a barevným nedokonalostem.
Se suchými místy to bylo jako na houpačce, byly dny, kdy jsem neměla ani šupinku, a pak přišly dny, kdy jsem musela použít peeling, abych je trošku zredukovala. Krém Ultimate Recovery stále používám nejen ráno a večer, lokálně na suchá místa, ale i během dne, když mi nějaká ta šupinka vyskočí. S atopákem je to holt těžké, pokožka je dlouhodobě poškozená a zimní období, s tím spojené mrazy a suchý vzduch z topení ji zrovna nenahrávají. Po kortikoidech jsem však během testování krému Ultimate Recovery sáhnout nemusela, což vidím jako obrovské plus.


Jsem nadšená a jestli mohu opravdu něco doporučit na vrásky, mrkněte na tohle kombo. Třicítka se mi blíží mílovými kroky a vrásek bude stále víc.
Určitě bych moc ráda vyzkoušela nějaké další formy retinolu, na e-shopu Medaprex nabízí několik různých forem - olejové, gelové nebo nebo krémové a samozřejmě i tyhle skvělé kapsle od Monodermy :-)


Jak vy bojujete se stárnutím a jaký problém s pletí právě řešíte?



Moc děkuji e-shopu Medaprex.cz za poskytnutí produktů k recenzi.








26 komentářů:

  1. Čím ďalej čítam o kozmetike Medik, tým viac mi pripomína myšlienku The Ordinary a beriem ich dvoch ako takých súperov. Ja som sa rozhodla dať šancu najprv The Ordinary ale určite raz skúsim aj Medik :)

    Recenzie-Kozmetiky

    OdpovědětVymazat
  2. tak toto potrebujem !! vyzerá to super pre mojú suchú pleť <3

    OdpovědětVymazat
  3. Wau, tak toto vyzerá veľmi dobre! :) Vrásky síce ešte nemám, ale produkty ma aj tak veľmi zaujali, a to som o tejto značke pred týmto článkom ešte nič nevedela :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda, Medaprex toho nabízí mnoho, nejen na vrásky :-) Určitě doporučuji konzultaci :-)

      Vymazat
  4. Hrozně se mi líbí ten přístup, že se nejdříve zeptají na stav pleti. Já akorát bojuji s rozšířenými póry.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  5. Tahle značka mě láká stejně jako The Ordinary :)
    Soutěžíme o balíček

    OdpovědětVymazat
  6. Také už jsem něco od této značky vyzkoušela a za mě naprostá spokojenost. Mám suchou pleť, ale dělají se mi pupínky, kterých se horko těžko zbavuji, takže je to fakt boj najít tu správnou péči :-) mám ráda hutňáky, ale zase musím dávat pozor na množství, abych se neopupínkovala. Teď v zimě je to ale nutnost :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  7. S pletí je to hotová věda, proto jsem byla ráda za konzultaci :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Tuto značku neznám, ale vypadá moc dobře. Je super, že dělají konzultace! Mně se tedy vrásky naštěstí ještě nedělají, ale trápí mě jizvičky po akné a smíšená, místy hodně vysušená a místy hodně mastná pleť :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Retinolové kapsle Monoderma jsou i na akné, ale určitě doporučuji před koupí konzultaci :-)

      Vymazat
  9. Celkom mi je ľúto , že som nevyužila služby pani konzultantky. Počujem na ňu samé chvály Snáď ešte budem mať možnosť :) M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že to byl nejlepší krok, jaký jsem udělala, chvilku jsem váhala, ale byla jsem opravdu nadšená :-)

      Vymazat
  10. Tuto značku jsem vůbec neznala, vypadá to moc dobře. Já tedy problém s pletí nemám žádný, ale nadchnul mě oční krém, jen ta cena může být nižší :-(.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cena je vyšší, to ano, proto bych opět neváhala s konzultací, nicméně výsledky jsou vážně vidět :-)

      Vymazat
  11. Ještě jsem tuhle značku nezkoušela, ale vypadá dobře. Skvělý článek :)

    OdpovědětVymazat
  12. Mne sa u teba vždy páčia tvoje fotky, sú veľmi pekné. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  13. Tak první vrásky zatím neřeším, jen ty ze smíchu :) a ty nechávám být, hihi.. s nimi ani nic nelze dělat a ani nechci.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  14. Já mám jen noční krém z řady Advanced, ale láká mě i ten noční :-). Jinak super článek. Kapsle od Monodermy mně bohužel nesedly :-/...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo , to jsem u Tebe četla , krémy Advanced jsou luxusní :)

      Vymazat