sobota 1. prosince 2018

NANINAILS || GEL LAK V ODSTÍNECH ČERVENÉ



Jestli něco opravdu nemám ráda, je to oprýskaný lak na nehtech a věřte tomu, že kombinace slabých, měkkých a třepivých nehtů není nejlepší. Klasický lak mi nevydrží dlouho, kolikrát jsem byla ráda za jeden až dva dny ( no... někdy taky vydržel jen pár hodin...), a to ještě v případě, že jsem použila podkladový lak i top coat. Gel lak je v tomto ohledu geniální, jeho výdrž je nesrovnatelná s klasickým lakem a pokud vám klasický lak drží obstojně, gel lak vám bude držet ještě líp. Ono je to právě hodně o kvalitě nehtů, ale i mě, a to jsou mé nehty nekvalitní, vydrží gel lak v rozmezí týden ( to je nejspodnější hranice, když lakování uspěchám, a tak trošku odfláknu ) až 15 dní. V případě kvalitních nehtů můžete čekat krásnou 3 týdenní manikúru.



Nevím jak pro vás, ale já s příchodem podzimu a zimy nejradši lakuji barvy v červených a vínových tónech. I když je červená celoroční klasika, v sychravém období si jí užívám ještě víc a častěji.
Dokonalé červené barvičky najdete v e-shopu  NANInails.cz, no schválně, posuďte sami.
Musím podotknout, že gel laky od této značky jsou velmi kvalitní a zatím jsem s žádnou barvou nešlápla vedle. Krom gel laků najdete v e-shopu i veškeré příslušentví, které k dokonalé manikúře potřebujete.




 NANI NAILS GEL POLISH AMAZING LINE - SEXY RED




 Sexy Red - nádherná, sytě červená barvička s jemným podtónem do oranžova. Na nehtech vypadá úžasně, výrazně, sexy ( jak název odstínu napovídá... :-D) vyzývavě, ale ne řvavě.
Se štětečkem se velice dobře manipuluje, lak kryje už v první vrstvě, ale pro dokonalý efekt používám 2 nebo 3 vrstvy, lak déle vydrží a nehet je pevnější. Vrstvy lakujte tenoučké. Lak neztéká k okrajům a jeho výdrž je perfektní. Na rukou mi vydržel standartní dobu a na nohou, to se podržte, už je to téměř pět týdnů a lak stále drží. Takhle dlouho mi ještě žádný gel lak nevydržel.



NANI gel lak Amazing Line 5 ml Sexy Red koupíte za 99 Kč zde.



NANI NAILS GEL POLISH AMAZING LINE - RUBY RED





Odstín Ruby Red skrývá červený odstín s kapkou vínové a fialové. Zkombinovala jsem ji se stříbrnými třpytkami, výsledný efekt se mi moc líbil. Zde musím pochválit širší štěteček, pracovalo se mi s ním o chlup lépe než s klasickým menším. Nehty jsem s ním nalakovala dříve, precisnost ale zůstala. Perfektní pigmentace a skvělá výdrž už mě ani u značky NANI nails nepřekvapuje.
Třpytky jsem "nalepila" na výpotek gel laku a zafixovala top coatem a opět zapekla. Jsem z nich nadšená a asi budu potřebovat ještě zlaté, jsem totiž straka :-D



NANI gel lak Amazing Line 5 ml Ruby Red koupíte za 99 Kč zde.


NANI NAILS GEL POLISH AMAZING LINE - DARK RED




Osobně bych tenhle odstín nazvala PRAVÁ ČERVENÁ, luxusní barvička, což bych mohla říct o všech třech lacích, červená se už dlouho drží v mých top barvách, a kdybych si měla vybrat jen jednu barvu, kterou budu lakovat po zbytek života, byla by to právě červená. Dle mého, ač teď se mnou možná nebudete souhlasit, sluší každé ženě. Působí žensky, elegantně, šmrncovně.
S gel lakem se mi opět pracovalo báječně, v LED lampě vrstvu zapečete během 30 vteřin a při tak výborném krytí vám to půjde jedna báseň.
Práce s gel lakem totiž není o nic složitější než s klasickým lakem, navíc vás nemusí trápit, že si manikúru po chvilce otlačíte nebo dokonce zničíte.


NANI gel lak Amazing Line 5 ml Dark Red  koupíte za 99 Kč zde.


Nedávno jsem si zkusila nalakovat nehty klasickým lakem ... co vám budu povídat, akorát jsem se utvrdila v tom, že tudy moje cesta nevede, a i když tak trošku závidím vám, kterým příroda nadělila kvalitní nehty, a i obyčejný lak vám vydrží týden, mě se tohle nikdy nepoštěstí. Není to péčí, je to prostě geneticky dané, někdo má nehty pevné a tvrdé od přírody, jiný je má měkké a třepivé. Vitamínky mi pomohly jen s třepením, ale samotné nehty zůstaly měkké a takové ohebné :-D
Zůstávám tedy i nadále u svého oblíbeného gel laku.

A co vy? Preferujete klasický lak nebo gel lak? A máte rádi červenou?


Další recenzi na gel lak z e-shopu NANInails.cz si můžete přečíst zde:

NANINAILS || GEL LAK V PASTELOVÝCH TÓNECH




Moc děkuji e-shopu NANInails.cz za poskytnutí produktů k recenzi.

12 komentářů:

  1. Tak to je nádhera! :) Takový ten do vínova je nádherný :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Ten vínový je opravdu krásný :-)v reálu ještě víc :-)

      Vymazat
  2. No tak ty laky vypadají nádherné! A me snad žádný nevydrží, děkuji za tip :)

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gel lak drží dobře, opravdu s klasickým lakem se nechytám, ale gel lak je držák a Nani Nails je má kvalitní :-)

      Vymazat
  3. Tady je někdo na tu červenou :-) a nejen na nehtíkách že? :-) to já se držím docela při zemi a mám ráda pastelkové barvičky.
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Červenou miluji :-D na nehtech a na rtech je top :-) Nude laky mají v NaniNails taky krásné a hlavně, světloučký gel lak , který jsem od nich zkoušela, byl i krásně pigmentovaný, což nebývá pravidlem :-)

      Vymazat
  4. Tyjo, všechny jsou boží! Červený lak používám nejvíce o Vánocích☺️ a hlavně mi moc nevydrží.. děkuji za super tip ☺️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak gel lak určitě vydrží :-) a v Nani Nails mají spoustu krásných odstínů, asi ještě přikoupím zlaté třpytky a na Vánoce nalakuji červeno-zlaté :-)

      Vymazat
  5. Ta vínová je nejhezčí Terezko, já mám ráda trochu do fialkova :-)

    OdpovědětVymazat