čtvrtek 20. prosince 2018

MÖLLERS || PRO ZDRAVÍ A IMUNITU NEJEN DĚTÍ



Rodiče školkových dětí to moc dobře znají, děti jsou každou chvilku nemocné, vyhnout se tomu v podstatě nedá, jeden to chytí od druhého, jednou to je rýma, podruhé kašel, a to jsou ještě ty lepší nemoce. Moje holky mají naštěstí imunitu docela dobrou, ale proč ji ještě nepodpořit? Doposud jsem kupovala jen klasické dětské vitamínky, a když přišla nabídka otestovat známý a roky prověřený rybí olej Möllers v podstatě jsem neváhala, jediné čeho jsem se bála, byla chuť, ne kvůli sobě, spíš kvůli Tince.

Doputovaly k nám dvě příchutě, citronová a ovocná, vhodná především pro děti. S Tinkou jsme je začaly poctivě testovat. Nebudu Vám lhát, napoprvé se Tince pěkně zkřivila pusa ( zkoušela ovocnou příchuť, až jsme se tomu společně zasmály, ale je to holka šikovná a hned druhý den si dala další a další dávku.
Nevydržely jsme to a otevřely jsme citronovou příchuť a oběma nám chutná o moc víc, na citronový Möllers se Tinka dokonce těší, ale střídáme je.


PROČ JE DOBRÉ PÍT RYBÍ OLEJ?

Těch důvodů je hned několik. Rybí olej obsahuje Omega 3 mastné kyseliny a vitaminy A, D a E. Je skvělý pro naši imunitu, srdce, zrak mozek, kůži ale i pro dobrý vývoj dítěte.
Všichni asi víme, že přes zimu nám chybí vitamin D, sluníčka je poskromnu a rybí olej je jeho přirozeným zdrojem .
To platí i v případě Omega 3 kyselin, které jsou dobré pro činnost a vývoj mozku, zraku či srdce.
Vitamin A je důležitý pro tvorbu nových kožních buněk, což uvítáme hlavně my s Kačkou, jakožto atopičky. Spousta lidí neví, že svědivá mnohdy až mokvavá atopická pokožka je hlavně vnitřní problém, a jen mazání vás mnohdy nespasí. Důležitá je i strava, občas nějaká ta dietka a příznivé účinky má právě i vitamin A a Omega 3 kyseliny. Pokud máte ekzém v akutním stavu, zkuste zvýšit přísun právě Omega 3 mastných kyselin.
To samé platí i trápí-li vás zničené a řídnoucí vlasy.


Ne každý miluje ryby, těch důvodů může být víc, někomu vadí kosti, jinému chuť, my je třeba rádi máme ( chlap si udělal i rybářský lístek, tak je konzumujeme i mnohem častěji než dřív) ,ale pokud je chcete kupovat ve větším množství v obchodě, vyjde to na pěknou pálku. Taky vás štvou vysoké ceny zdravých potravin? Kdyby radši zdražili cigarety, alkohol nebo třeba sladkosti a podobně, ale ryby, zelenina a ovoce? Ne každý má tedy možnost kupovat každý týden čerstvou rybu...


Olej Möllers už nějaký ten pátek testujeme, nevím zda to způsobil on, nebo má Tinka jen hodně dobrou imunitu, ale nemarodí, musím to zaklepat, ale nemarodí. Rybí olej určitě budeme kupovat dál, zdraví máme jen jedno, a dle mého náš ( myšleno český) nedostatek omega 3 kyselin a vitaminu D pramení tak trošku z předsudků. Spousta lidí vám totiž řekne "fuj to nechci" a nevědomky tak odradí i své děti. My si s Tinuš dáváme spolu, každá jednu lžičku a přikoupíme Möllers i pro Kačku, na jejich stránkách jsem totiž objevila i verzi Natur, která je vhodná od 6 měsíců ( vhodná bude i pro děti, kterým nedělá dobře Vigantol).


Jak doplňujete Omega 3 kyseliny a vitamín D vy? A používáte nějaké doplňky stravy, nebo vyloženě sázíte na promyšlený jídeníček a nebo je vám to jedno  :-D.


Mrkněte i ke mně na INSTAGRAM, brzy vyhlásím o obě příchutě soutěž :-)


Více o rybím oleji Möllers se dočtete na jejich stránkách zde a koupíte ho okolo 250 Kč.



Moc děkuji Möllers za poskytnutí produktu k recenzi.

8 komentářů:

  1. Bohužel musím vitamín D doplňovat v tabletách, jelikož mám na většinu ryb alergii a mám strašný strach jíst i ty, na které alergii nemám, i olej z nich mě děsí :D Letos jsem měla vitamínu D kriticky málo, prý jsem neměla ani zásoby, takže bych ty ryby asi potřebovala jíst..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že alergie může být úplně na všechno, snad najdeš nějaké , které Ti pomůžou :-)

      Vymazat
  2. O této značce už jsem něco málo četla, nikdy jsem ale nezkoušela. Pod rybím olejem si představím něco nechutného, v této variantě by se to ale dalo přežít :-) já nejím vůbec maso, ale ryby ano, to je jediné maso, které pozřu :-) nejím je ale tak často, jak bych chtěla. Asi na olej mrknu, jeví se mi to jako super varianta na doplnění vitaminů :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a to jsou právě ty předsudky, jestli se děsíš chuti, tak určitě doporučuji verzi s citronem, ale myslím, že mají i tabletky :-)

      Vymazat
  3. Koukám Terezko, že budete s malou zdravé :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké Vánoce, hodně kosmetických dárků pod stromečkem a šťastný nový rok 2019.
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji a též přeji krásné Vánoce, svátky i šťastný nový rok :-)

      Vymazat