pátek 22. června 2018

SALOOS || RAKYTNÍKOVÝ OLEJ


Dnes bych vám chtěla ukázat dalšího oblíbence z řad české přírodní kosmetiky SALOOS, tu určitě téměř všichni znáte a nějaký ten produkt jste od nich zkusili. SALOOS má u nás dlouholetou tradici a pro mě to také byla kdysi jedna z prvních zkušeností s přírodní kosmetikou vůbec.
V jejich portfoliu najdete širokou nabídku produktů pro celé tělo a to jak pro ženy, ale i děti nebo muže. Neustále vytváří nové produkty, které rozhodně stojí za zkoušku.
Pojďme se tedy podívat na jeden z produktů, který mě v jejich nabídce velice zaujal a také proč.



RAKYTNÍKOVÝ OLEJ


Jedná se přesněji o extrakt z rakytníku řešetlákového v kombinaci s bio rostlinnými oleji, konkrétně bio slunečnicovým a bio sezamovým. Tento olej jsem vybrala, hlavně kvůli atopickému ekzému, na který dlouhá léta trpím. Oleje má pokožka snáší velice dobře a v kombinaci s rakytníkem, který je vhodný právě pro atopiky, si ho nemohu vynachválit.
Rakytník je také skvělý pro péči po opalování, což v těchto parných, slunečných dnech jistě oceníte. Regeneruje a zklidní podrážděnou pokožku. Pokud se chystáte k moři, tak si ho určitě přibalte, pokožka vlivem slunečního záření, ale také větru a častého koupání ve vodě, obzvlášť v té slané ztrácí pružnost a je vysušená. Rakytníkový olej jí dodá hydrataci i výživu. Pokožka je po něm jemná, hebká  viditelně hydratovaná. Navíc po pravidelném používání olej zpomaluje stárnutí.
Jó holt správná péče je třeba. Zvlášť pokud už vám není náct :-)


No ale protože mám doma dvě holky, tak mi samozřejmě s používáním olejů rády pomáhají, taky chtějí být přeci krásné jako maminka, hlavně ta starší by se nejradši napatlala vším co vidí u mě a tak jsem i vděčná za to, že SALOOS vyrábí oleje kvalitní, navíc s certifikátem CPK bio.

Určitě se nebojte olej použít právě i na děti. Jeho přírodní složení vám zaručí dokonalou péči pro vaše nejmenší a je to rozhodně lepší verze než masově prodávaná dětská tělová mléka :-)


Nelekněte se barvy, Rakytníkový olej má mírně oranžovou barvu, ale jelikož se do pokožky krásně vpije, nemusíte se bát, že by vám zabarvil oblečení. Důležité je, nanášet ho na vlhou pleť, tak aby se mohl v pleti uzamknout a neseděl na ní.

Na olejích miluji jejich multifunkčnost, lze ho tedy použít na tělo dětí i dospělých, zároveň také na vlasy. Pokud jste si ještě nedělali olejový zábal, tak to určitě zkuste, vlasy jsou po takovém zábalu vyživené a hebké. Stačí natřít konečky navlhčených vlasů, můžete ho vetřít i do vlasové pokožky (obzvlášť pokud trpíte na seborhoickou dermatitidu ,nebo vás jen často "svědí hlava" ), zabalit nejlépe do igelitu a ručníku, ale co vám budu povídat, někdy je jen natřu a hodím do drdolu. Necháte zábal působit ( 10 minut nebo i celý den, záleží na vás, kolik času máte) a následně použijete klasicky šampon, kondicionér, prostě to, co běžně používáte.
Dalším způsobem může být míchání olejů. Pokud máte oblíbený nějaký svůj rostlinný olej, stačí nakapat pár kapiček, rozetřít v dlaních a aplikovat na tělo, můžete tak experimentovat a třeba najdete vhodnou kombinaci právě pro vás. Stejně tak si můžete vylepšit i masku na obličej , nebo váš oblíbený krém..

Rakytníkový olej 50 ml koupíte okolo 130 Kč a můžete na něj mrknout zde.


A co vy? Zkoušeli jste Rakytníkový olej nebo nějakou jinou kosmetiku s rakytníkem? Jakou máte zkušenost s kosmetikou SALOOS?

Moc děkuji SALOOS za poskytnutí produktu k recenzi.

18 komentářů:

  1. Rakytníkový olej jsem nezkoušela. Od Saloos jsem si hodně oblíbila kokosovou péči, která fakt božsky voní :-) myslela jsem si, že kombinace kávové a kokosové vůně nepůjde dohromady, ale naopak se skvěle doplňují :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já používala kokosák od Saloos, když jsem byla těhotná s první dcerkou na bříško, tenkrát byl jen ten klasický , ale byl super.

      Vymazat
  2. Krásná recenze já jsem tento olej ještě nezkoušela ale nebylo by špatné ho vyzkoušet :).

    TheBlondieTale

    OdpovědětVymazat
  3. Rykytníkový olej vypadá opravdu skvěle, nejvíc bych ho asi uživila na vlasy. Značku Saloos znám už hodně dlouho, ale ještě jsem si od ní jaksi nebyla schopná nic koupit :D Tak snad to někdy napravím :)

    everyday-lifecz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ten vyzerá naozaj veľmi dobre :) Rada by som vyskúšala viac Saloos produktov

    www.frenchstyle.eu

    OdpovědětVymazat
  5. S tímto olejem zkušenost nemám, ale celkově mám značku Saloos moc ráda. Už jsem taky vyzkoušela ne jeden výrobek a byla velmi spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Tento rakytníkový som ešte neskúšala, ale značku Saloos mám rada - používam od nich ricínový olej ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ricinový olej mám též ráda , i když od jiné značky :-)

      Vymazat
  7. Rakytníkový olej už mám v oku nějaký ten pátek, chtěla bych ho používat hlavně na vlásky :)

    Praguetales

    OdpovědětVymazat
  8. od tejto značky som už čo to vyskúšala, ale proste ja nikdy nebudem na tú prírodnú kozmetiku :P

    My Supercalifragilisticexpialidocious Diary | Live Better, Love Harder & Cure Hangovers

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také nepoužívám jen přírodní kosmetiku, spíš to beru tak, že buď to mi to vyhovuje a nebo ne :-)

      Vymazat
  9. Znám Saloos i rakytník, ale o rakytníkovém oleji jsem ještě neslyšela :) jednou jsem vyzkoušela olej na problematickou pleť od Saloosu a přijde mi, že měl na mě spíše opačné účinky, ale říkám si, že mu dám ještě šanci, akorát s jiným produktem :)

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A dávala jsi ho na vlhkou pleť ? Pokud dáš olej na suchou pokožku , tak na ní spíš sedí, kdežto na vlhké se rychle vsákne :-)

      Vymazat