sobota 30. června 2018

EMSPOMA ANTICELLULITE || BOJ PROTI CELULITIDĚ


Celulitida je takový nechtěný parťák téměř každé ženy a zbavit se jí je téměř nemožné, protože pokud k ní máte genetické sklony, drží se váš jako klíště :-) Nejde jen o problém silnějších žen, ba naopak, i když ručička mé váhy sahala hodně nízko, stejně mi dělala společnost. Naštěstní nejde o život, a tak si z tohohle kosmetického problému až takové vrásky nedělám, nicméně i já bych ráda konečně po letech oblékla kraťasy :-Dm a to si hold s celulitidou na stehnech nedovolím.
Pokud se chcete zbavit celulitidy je důležité dodržovat pár určitých kroků, bez kterých to asi nepůjde.


Pitný režim - jeden z nejdůležitějších a nejjednodušších bodů, který pro svůj boj s celulitidou můžete udělat. Já většinou vypiju okolo dvou až třech litrů vody. Je to dost a věřte mi, dá se to úplně v klidu zvládnout, a když zrovna nemám chuť na vodu, sahám po ovocných čajích.

Pohyb - bez něj to prostě nejde, pokud nemusíte posilovny, zkuste cvičení doma, nebo třeba jógu, pilates, něco, co vás chytne a bude vás to bavit, protože jinak to stejně nevydržíte :-) Pokud vás sport vážně nebere, co třeba procházky svižným tempem? I tak se dá totiž bojovat proti celulitidě.

Strava - tak tady jsem narazila. Ne že bych se stravovala vyloženě nezdravě, ale ráda jím, to co mi chutná, někdy je to zdravé a jindy holt trošku nezdravé :-D a moje porce nejsou zrovna nejmenší....

No a posledním bodem, a taky důvodem dnešního článku jsou různé krémy proti celulitidě a na problematické partie.
Na trhu jich najdete mnoho a věřte, že se častokrát spálíte a i mě se tak stalo. Jak je tedy na tom ANTICELLULITE od Emspomy?



EMSPOMA ANTICELLULITE


ANTICELLULITE je masážní krém určený k péči o problémové partie, a hlavně tedy na boj proti celulitidě. Já ho tedy vmasírovávám do oblasti stehen a zadečku. Obsahuje čtyři důležité složky:

CAPSAICIN - výtažek z chilli papriček, prokrvuje, odbourává tukové buňky
COFFEIN - podporuje metabolismus tuků, napnutí pokožky
JANIA RUBENS - mořská řasa, odbourávání tuků uložených v tukových buňkách, snížení stupně celulitidy, vyhlazení pokožky
VANYLLIL BUTYL ETHER - prodlužuje účinky všech těchto látek, přispívá ke štěpení tuků

JAK SE ANTICELLULITE POUŽÍVÁ?


Když jsem poprvé nanesla krém ANTICELLULITE, chvíli jsem čekala co se bude dít, bylo mi jasné, že díky CAPSAICINU bude krém prohřívat pokožku, chvilku to ale trvalo, nejdříve začala pokožka jemně štipkat a následně už byla pěkně prohřátá. Já, chytrá horákyně jsem si hned napoprvé ještě obalila stehna a hýždě na půl hoďky potravinářskou folíí a šla cvičit... A řeknu vám, pálilo to teda pěkně. Každopádně pokud budete aplikovat krém tímto způsobem, nenanášejte ho každý den ráno a večer, ale obden a tedy ráno bez zábalu a večer se zábalem, jinak si kůži pěkně podráždíte, jako se to stalo mě.... Jooo, když chce někdo vymáčknout z krému maximum....


Nebo můžete zvolit jemnější metodu a tou je aplikace ráno a večer - každý den. Při druhé aplikaci už krém tolik nehřál a při dalších a dalších aplikacích se intenzita zahřívání stále snižovala. Pokud ovšem dojde k nějakému vzniku tepla, třeba když na vás bude pálit sluníčko, ANTICELLULITE se ozve.
Důrazně doporučuji použití rukavic, zvláště pak, pokud trpíte na atopický ekzém na ruce, kterou budete krém nanášet, na podrážděné pokožce by vás krém docela dlouho pálil. Pokud nosíte kontaktní čočky, nebo máte dítě, které je závislé na plenkách, opět, vezměte si rukavice :-D Samozřejmě se vyhýbejte citlivým místům a sliznicím.


FUNGUJE ANTICELLULITE?


Celulitidy vás samozřejmě zcela nezbaví, ale troufám si říct, že mi trochu pomohl, ďolíčky nejsou až tak patrné, na testování bych ale potřebovala delší čas. Samozřejmě důležitá je pravidelnost a věřím, že dodržování bodů popsaných výše též pomohlo. Po dopotřebování celého balení vás určitě budu informovat ( nejspíš na Instagramu), jak to s tou celulitidou vypadá :-), ale jelikož se jedná o výzvu z portálu Blogerky.cz, kde je termín odevzdání článku daný, musím se spokojit s tím, že alespoň nějaké výsledky vidím.



Jedno balení obsahuje 100 ml produktu a i já jsem docela zvědavá jak dlouho mi vydrží.

EMSPOMA ANTICELLULITE 100 ml koupíte za 369 Kč zde.
A více informací o produktu najdete zde.

A co vy? Používáte nějaké přípravky proti celulitidě? A zabral vám nějaký?

***SOUTĚŽ***
No a protože jsem dostala ANTICELLULITE vícekrát, můžete si také o jedno balení zasoutěžit.. Vítěze vyberu náhodně  a uveřejním ho zde v článku a také na Instagramu.
Podmínky :
Sleduj můj blog přes GFC, Google+, nebo sociální sítě Instagram či Facebook
Napiš komentář pod tento článek
Doručovací adresa ČR nebo SR
Zúčastnit se můžete jen jednou
Vítěz se musí ozvat sám na email: terezablog0@gmail.com
Vyhlášení bude 8.7.2018

SOUTĚŽ VYHRÁLA HANA PIKLOVA, PROSÍM OZVI SE MI NA E-MAIL, MOC GRATULUJI :-)

Moc děkuji portálu Blogerky.czEmspoma.cz za poskytnutí produktu k recenzi.

20 komentářů:

  1. Já jsem tuto novinku dostala od webu také na testování :-) dělala jsem si ten zábal a jako pálilo to pekelně, masakr!! I několik desítek minut po sundání fólie :-D

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo , ten zabal byl fakt hřejivý, taky jsem " hořela " :-D

      Vymazat
  2. Značku Emspoma vůbec neznám. Ráda bych tuhle řadu vyzkoušela. Prodává se těch výrobků tolik, že člověk nemá šanci ani vše zaregistrovat🙂

    OdpovědětVymazat
  3. GFC Mirka Škampová
    To by se mi líbilo, přece jen už mi není 18 :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji měla i v 18 :-D , ale přeci jenom teď po deseti letech a dvou dětech je to horší :-D

      Vymazat
  4. Krém vypadá velice zajímavě a snad tedy i zafunguje, když tak pálí ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky doufám, že při dlouhodobém používání zabere :-)

      Vymazat
  5. GFC Miška
    Tohle fakt vypadá skvěle, ale je třeba k tomu přidat pohyb i stravu. :) Já sama používám olej od Saloos a je fajn, ale třeba k tomu fakt doplnit stravu i pohyb, jinak to nic neudělá. :)
    Vůbec tuhle značku neznám.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, pohyb, strava, pitný režim, je třeba se trochu přizpůsobit :-) Tak to je super, na ten od Saloos mrknu :-)

      Vymazat
  6. Také jsem o této značce ještě neslyšela, působí na mě ale příjemně jak designově, tak po stránce složení produktů. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také to byla má první zkušenost se značkou a doposud jsem o ní neslyšela :-)

      Vymazat
  7. Krém je fajn, snažím se ho používat pravidelně. Jak hřeje, tak mám alespoň pocit, že něco dělá, na rozdíl od krémů z drogerie :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To rozhodně , já už vyhodila x peněz za krémy , které nedělaly vůbec nic :-)

      Vymazat
  8. Měla jsem vzorečky a byly fajn, hlavně,když jsem se namazala po cvičení,to měl člověk pocit, že ty stehna ještě něco dělají :-D Zkusím tedy štěstí :-))

    OdpovědětVymazat
  9. Krém vypadá zajímavě:) já s celulitidou bojuji už pár let a jsem toho názoru,že dostatek pohybové aktivity plus vhodný krém stoprocentně pomáhají:) už par let beham a k tomu jsem pouzivala skoricak od Topvetu a fungoval,ale asi jsem si na něj vypěstovala alergii,protože posledni dobou jsem po nem osypana:/ ale fakt fungoval! Tak ted se ale pomalu poohlizim po jinem pripravku,tento mne zaujal:) treba by mi zafungoval i na strie:-D
    PS: na fb te sleduji jako Hana Piklova:)

    OdpovědětVymazat
  10. Ja osobne mám práve obdobie kedy vyložene pátram po krémoch proti celulitíde a aj keď im moc neverím, už len zo pscyhologického hľadiska mi pomáhajú :D Moja celulitída na tom nie je aaaž tak straašne ale vidím ju a to som dokonca dosť štíhla :( apsoň to každý vraví :D

    Lumi z Recenzie-Kozmetiky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já taky právě nemám problém s váhou, jen s tou celulitidou :-D

      Vymazat