pondělí 16. října 2017

NYC CITY PROOF 10HR LONGLASTING POWDER


Asi vám neuniklo, že během několika posledních dní probíhala akce v Rossmannu , ani já jsem neodolala a nějaké ty kousky si odnesla a právě jendím z nich je tento profláklý pudr NYC.
Osobně mám radši pudry sypké , ale proč nezkusit také něco jiného . Z podobné cenové relace jsem zkoušela transparentní pudr od Essence , který mi ovšem nevyhovoval, tudíž jsem s tímto dosti otálela



Od obalu toho moc nečekejte, je to dost levný plast, vypadá , že zavírání moc nevydrží , což se ovšem dá čekat vzhledem k ceně . Ale na obalu to nestojí , že ? :-)
Co mě ovšem dostalo do kolen byla přiložená houbička.... jako vážně s tím šmirglem si mám dát pudr na obličej ? Nehledě na nepříjemný povrch , s takovou houbičkou bych měla obličej jako zavátý sněhem :-D To vážně ne, myslím , že by bylo lepší nedat houbičku žádnou, než takovou ...

Já pudr nanáším štětcem , takže nad houbičkou jsem se pousmála , ale nezkoušela jsem ji ... :-)
Se štětcem jsem měla dvě různé zkušenosti .
Kabuki štětec mi pudr nanesl poměrně pěkně , dokonce samotný produkt neprášil, takže pokud pudr vtlačujete , tak nemám moc co vytknout, pleť po něm vypadá samotově, jen pozor na množství , při silnější vrstvě zanechává bělavý nádech. V slabší vrstvě je "neviditelný".
Takže radím štětec jakoby namočit , pokud s ním budete v pudru točit , tak začne brutálně prášit a všechno v dosahu bude bílé :-D
Pudr mi šel velmi dobře nanést i houbičkou ( Oriflame ) ,  takto nanáším pudr jen pod oči a občas kolem nosu , aby déle vydržel.
Pokud se vám přeci jen bude zdát , že je vaše pleť najednou světlejší, stačí minutku počkat než se pudr vpije do tváře.
(Na fotce níže vlevo )
 
Jinak s finishem problém nemám, pleť vypadá sametově a matně, zároveň ale nevysušuje .
Určitě ho mohu s klidným svědomím doporučit, není to nejlepší pudr na světě, ale rozhodně poslouží a vzhledem k transparentnosti se nemusíte bát výběru odstínu.
Má pleť není mastná , takže výdrž je nadstandartní, v podstatě se ráno napudruji a do večera nemusím nic řešit , maximálně trošku přejedu čelo .
Body navíc má za zrcátko, i když teda hodně malé ... ale aspoň nějaké :-D  Asi kvůli  němu nepřestanu kupovat svůj oblíbený sypký Dermacol, ale je to moc dobrá alternativa a oba jsou skvělé. Ve starších recenzích jsem viděla i sypkou variantu, nevíte jestli se dá ještě někde sehnat ?
Jaký pudr máte rádi vy? Jste spíš na sypké nebo kompaktní ?
Pudr mám v odstínu 701 Translucent  a má 9,4g a za skvělou cenu ho najdete  na Srovnáme.cz .


6 komentářů:

  1. Já pudry moc nepoužívám, ale když už, tak jedině kompaktní a ty bílé :-) mám jich pár od různých značek, ale tento jsem nezkoušela, ani nevím, že ho značka prodává :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na něj koukala právě už dlouho, tak jsem si říkala , že ho konečně prubnu:-)

      Vymazat
  2. Niekedy som ho tiež používala :D Teraz radsej investujem do kvalitnejších značiek :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý produkt, také ho mohu doporučit. Teď má transparentní pudr Rimmel, koupila jsem si ho v Rossmanovi když byly slevy, tak jsem na něj zvědavá. Dobrý je i transparent od Essence.

    Terezah-style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně ten od Essence nevyhovoval, proto jsem dlouho otálela s koupí tohohle, ale ten Rimmel mě zajímá :-)

      Vymazat