pátek 6. října 2017

Nude lakování z Aliexpressu


Tak nějak se nemůžu dostat zpátky do nějakého režimu, ať už se to týká cvičení , blogu , nebo třeba domácích prací typu žehlení... ( no... komu by se chtělo :-D )
Ale potřebuji dohnat restíky a jediné co mi na to pomáhá je napsat si , to  co potřebuji ten den udělat do diáře a postupně odškrtávám :-) Nikdy jsem si nemyslela , že takhle budu fungovat, ale jo, jde to a hlavně v těhle podzimních fujavicích , při nedostatku sluníčka se do některých věcí potřebuji dokopat, protože , co si budem povídat, takové to váleníčko na gauči...hmmm...



Když jsem přemýšlela , jaký článek na blog, tak jednoznačně vyhrál lakovací , tyhle fotky už v pc leží pěkně dlouho a je škoda , je na blog nedat a i když  jsou mé nehty momentálně bez laku..... ( ano lenost .... :-D )  , třeba mě fotky dokopou a večer je přeláknu :-D

Lak je opět zapékací z Aliexpressu , tenhle kousek mi půjčila kamarádka , ale také nenakupuje draho , takže počítejte s cenou okolo dvou dolarů.
Jedná se o opravdu moc krásný nude odstín, na nehtech vypadá tahle barva skvěle  a vzhledem tomu, že je tak trošku do hněda , myslím , že je na podzim jak dělaný. Trošku čárkuje  nebo jak to nazvat , je třeba být opatrnější, ale dá se zvládnout .

Lakovala jsem ve třech vrstvách , což vám díky zapékání nezabere tolik času , jak by se mohlo zdát, rozhodně se vyhnete, dlouhému schnutí, kdy se bojíte na cokoliv šáhnout . :-)
Ne , že by bylo krytí špatné, ale já tak činím u každého laku , už jen kvůli výdrži, ta je samozřejmě individuální, pokud uklízíte v rukavících  a nemáte moc zničené nehty, vydrží vám klidně 10 dní bez porušení, pomáhají také nakrátko střižené nehtíky. Vy co máte nehty pevné , rozhodně mít problém nebudete a lak vám vydrží možná i déle.

Štěteček je klasický, užší, u laků mám radši ty širší , ale u gellaku jsem zatím na takový nenarazila.
Obsah balení je 7ml.
Jaké barvičky používáte na podzim vy?

9 komentářů:

  1. Krásná barvička :-) já na výrazné moc nejsem, tahle se mi moc líbí!
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký odstín laku :) zaujala mě ta jeho dlouhá výdrž, kterou bych od laku z Aliexpressu nečekala.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě také překvapilo, když jsem poprvé objednala, s laky kupovaných u nás jsou cenou nesrovnatelné, ale kvalitou na stejno.

      Vymazat
  3. Moc pekné odtiene :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/?m=1

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji , také myslím, že se odstín moc povedl :-)

      Vymazat
  4. Moc pekné odtiene :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/?m=1

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný odstín, já si nehty moc nelakuji protože se pak něčeho dotknu a je to v pr...

    Terezah-style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To znám a proto používám gellak , zapeču ho a můžu hned makat :-)

      Vymazat