pondělí 7. srpna 2017

SAAL-DIGITAL || Fotoplátno


Nedávno jsem vám zde na blogu psala o fotosešitu od společnosti Saal Digital , spokojenost byla velká a proto volba tentokrát padla na fotoobraz.
Nemáme doma mnoho místa na stěnách , takže moc obrazů u nás nenajdete a když už kousek volné stěny najdu , chci ,aby tam bylo něco , na co budu ráda koukat, a to jsou naše holky ( kdo má děti jistě chápe , že nebudeme mít doma vystavené krajinky či květinky :-D ).



Na stránkách Saal Digital  si můžete vybrat z několika druhů povrchů fotoobrazů, každý má něco do sebe a přednosti a vlastnosti jsou velice přehledně vypsány, pokud si ovšem nejste jistí a chcete , aby vám povrch a barvy seděl co nejlépe můžete si nechat zaslat ukázkovou sadu fotoobrazů. Při objednávce zaplatíte sice 400 Kč, následně ale obdržíte 400Kč poukaz  na nákup, takže vás vlastně ukázková sada nepřijde ani na korunu.

Mnou vybraný povrch bylo fotoplátno.
  • vyroben z kvalitního Canvas plátna
  • prvotřídní Latex tisk s rozlišením  300dpi
  • vysoce oslnivě barvy a maximální ostrost
  • stabilní  nosní rám z pravého dřeva

Fotoobraz vytvoříte pomocí programu , který si stáhnete přímo na stránkách . Program je velice snadný a přehledný, nemusíte se bát , že byste tápali.

Fotoplátno bylo zabaleno v kartonovém obalu , na samotném obrazu pak byla ještě připevněna fólie , aby nedošlo k nějakému poškození.
Velice jsem si pochvalovala nadstandartní rychlost dodání, byl to opravdu fofr. Obraz jsem myslím objednávala v neděli večer a dorazil v úterý po poledni a to pozor !!! z Neměcka !!!

Ve chvíli kdy jsem fotoobraz rozbalila, byla jsem opravdu velmi nadšená. Tohle je prostě bomba , kvalitní zpracování , ostrost , nádherné barvy. Velice se mi líbí struktura obrazu, jako byste drželi malované plátno ovšem s fotografickou kvalitou , snažila jsem se vám ji vyfotit.



Obraz dorazil ve 100% stavu, nikde žádné poškození .
Formát jsem volila 40x50 a myslím, že to byla správná volba , obraz je tak akorát, ani velký ani malý, a je to první, co upoutá váš pohled po vstoupení do našeho bytu.
Samozřejmě hraje roli i fotografie , kterou volíte, zde samozřejmě platí , aby byla fotka co nejkvalitnější, ale nemusíte se bát , pokud nemáte fotky od profíka, či nevlastníte nějakou pořádnou zrcadlovku, my to také zvládly s klasickým kompaktem a kvalita je i tak nádherná.
Dlouho jsem nebyla z něčeho tak nadšená.



Navíc Saal Digital nabízí na produkty seznamovací kupony a na fotoplátno činí 450 Kč. :-)

Máte doma nějaké fotoobrazy? Volili byste spíš fotografie svých blízkých či něco jiného ?


Moc děkuji Saal Digital za poskytnutí fotoobrazu.

10 komentářů:

  1. Nevypadá to vůbec špatně :-) z blízka je to plátno hrubší, ale z dálky není nic poznat. Líbí se mi, že to nemá žádný rám, super nápad, jak zvěčnit své blízké. Asi bych volila třeba nějakou fotku z dovolené :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se mi líbí verze bez rámu, jinak na stránkách měli i rámy :-)

      Vymazat
  2. Vypadá opravdu dost kvalitně, to je fajn :) já na fotoobrazy moc nejsem, ale kdybych si měla nějaký pořídit tak taky asi spíš volím fotku blízkých.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě takovéhle zvěčňování chytlo až s dětma :-)

      Vymazat
  3. Sama fotoplátno doma nemám - všeobecně moc nemám fotky - jen pár polaroidů s kamarádama a z výletů :) Ale vypadá moc hezky, kvalitně a třeba někdy časem si taky takové nechám udělat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně právě přijde škoda, že už lidé moc fotky nevyvolávají :-) My jsme první fotoplátna dělali jako dárek, pro sebe až nyní. :-)

      Vymazat
  4. Fotoplátna máme doma dvě a obě jsou nádherné. Určitě je to skvělá věc a třeba i skvělý dárek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To rozhodně , fotoplátna už jsme několikrát darovali :-)

      Vymazat
  5. Já mám od Saalu fotoknihu a kamarádka, která se focením živí vlastní rovnou dvě a obě jsme moc spokojené, jde vidět, že Saal má opravdu kvalitní výrobky. :) A vypadá to dost reálně.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No my jsme spokojení hodně , fakt se jim ten fotoobraz povedl :-)

      Vymazat