sobota 17. června 2017

WISHLIST ROSEGAL || Šaty,halenky a bundička na léto

Přeji vám krásnou sobotu, tak trochu jsem si odběhla od vaření a ulízení a jelikož mi ty dvě  mrňata na chvilku  usnuly, sepsala jsem svůj WISHLIST  z e-shopu Rosegal.
Narovinu říkám , že to budou téměř samé šaty :-D Já totiž šaty miluji , neznám nic pohodlnějšího , ženštějšího  a věřte nebo ne , šaty sluší každé z nás, stačí jen vybrat správný střih , materiál a barvu.
Tento rok jsou v kurzu volánky a tenhle trend se mi fakt líbí ... no jooo ,... romantik až za hrob :-D




 No uznejte , není to nádhera? Sama nevím , které se mi líbí více.




 Co se týče posledních šatů , tak u nich mě zaujal ten krásný vzor.

 No a aby to nebylo jen o šatech , k létu samozřejmě patří i halenky . Na e-shopu mě velmi zaujaly tyto dvě. U halenek a košil preferuji bílou, což je asi vidět :-)


Už dlouho hledám nějakou dobře padnoucí  jeanovou bundičku . Tahle vypadá perfektně  a určitě by mi doma neležela ve skříni .

Jak se vám líbí můj WISHLIST , nosíte rády šaty ?

FOTO e-shop Rosegal

8 komentářů:

  1. Já šaty naprosto miluji. Právě v pátek mi přišel balíček od Rosegalu s šaty. V létě je to pro mě neopominutelný kousek.

    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I pro mě, bez šatů si nedovedu přestavit letní šatník :-)

      Vymazat
  2. Skvelý wishlist, šaty sa mi páčia najviac. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já teď nenosím nic jiného než šaty :) a ty druhé asi potřebuju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych je nejradši nosila po celý rok, ale zmrznul by mi zadek :-D

      Vymazat
  4. Ta kombinace s růžovou sukní je TOP! :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat