pátek 2. června 2017

Limitka z Lidlu - Samoopalovací pěna a tělové mléko Cien


Nakupujete kosmetiku v Lidlu? já mám moc ráda jejich limitky,  a tak jsem samozřejmě neodolala samoopalovací pěně a asi po týdnu jsem dokupovala melounové tělové mléko.



Samoopalovací pěna Cien


Samozřejmě mě na první pohled zaujal obal a říkala jsem si , no jo tak tohle půjde se mnou , to musím zkusit :-) Hnědá lahvička s dekorací ala Hawaii , to se mi líbí a ještě víc mě lákala konzistence samoopalováku -  pěna? To jsem ještě nezkoušela, třeba bude jako ST. Moriz , který už chci dlouho zkusit. Noooo, bohužel není ...... ale nevadí, i tak ho mám v celku ráda a jaký tedy vlastně je?
Pěna je klasická bílá, jako tužidlo na vlasy, nesmrdí hned , docela i voní ,ale samozřejmě  , když začne reagovat na kůži, začne i smrdět :-) Takže doporučuji aplikaci na večer. Roztírá  se dobře, nedělá fleky , to je jeho hlavní benefit, ale i tak nic nezkazíte, pokud si čas od času obrousíte tělo peelingem a já před aplikací natírám pokožku tělovým mlékem a suchá místa- kolena a lokty, mastnějším krémem. Tam mi totiž trošku více tmavne každý samoopalovák. Další plus pro něj je docela rychlé tmavnutí , stačí mu tak 2-3 hoďky , to je docela fofr, když usoudím, že třeba Dermacolu to trvá 6 hodin, dá se tedy aplikovat i ráno s tím , že u bazénu už budete " opálené " nicméně fakt nevoní :-D Barvičku dělá docela přirozenou, žádná oranžáda, takže za mě určitě ano , doporučuji, pokud nechcete opálení jako když přiletíte od moře ,ale stačí vám slabší forma. Navíc cca za 90 Kč? Nekupte to :-D

Melounové tělové mléko Cien


Pokaždé když vidím v Lidlu tělové mléko v tomto obalu s pumpičkou , vždycky ho přihodím do košíku, ne že by teda byly extra výživné jako produkty z lékárny , ale většinou krásně voní, jsou za pár kaček , dlouho vydrží a hlavně je tam pumpička a nemusíte se neustále patlat s otevíráním a zavíráním, nejradši bych dala pumpičky na všechna tělová mléka... :-D
Tohle je o obsahu 500 ml, opět i u tohohle produktu , krásný obal, a je fajn , že je průhledný, hned vidíte, kolik mléka ještě zbývá a nemusíte ho dávat proti světlu ... :-)   (tak to dělám já :-D co když mléko ještě nedošlo a jen se rozbila pumpička :-D )
Voní jako melounové orbitky, fakt nečekejte přírodní vůni čerstvě nakrojeného melounu :-D Kdepak tohle je takový slaďouš , trošku chemický teda, ale mě to neva :-D Nám všem to voní, hlavně teda dcera , ta si ho opravdu zamilovala .
Výživou je tak na půli cesty, rychle se vsakuje , hydratuje ,ale extra výživu nečekejte, je to takový průměr, ale nedráždí a pokožka po něm nesvědí .
Stojí asi 80Kč a měli více vůní. U nás v Lidlu , když jsem tam byla na posledy, bylo jak samoopalováků , tak i těchto tělových patlátek dost , takže až znovu pojedu, možná ještě nějaký přihodím :-)

Co vy a kosmetika z Lidlu? Já se teď chci mrknout na kolekci z francouzského týdne, bude myslím příští týden :-)

3 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Pekný prispevok. Ja z lidlu používam len telové mlieko. Tvoje musí krásne vonia. Ja melón zbožňujem.
    Budem rada ak si pozrieš aj môj blog. 🙂
    http://jullietblog05.blogspot.sk/?m=1

    OdpovědětVymazat