pátek 28. dubna 2017

Úlovek z výprodejového košíku - rozjasňovač Catrice



Vždy když jdu do nějaké sítě drogerií, nikdy nezapomenu obhlédnout i výprodejové košíky, dost často v nich bývají doslova poklady za pár korun. U nás mívají nejlepší výprodeje Rossmann a Teta, DM v tomhle směru dost pokulhává.



A co jsem tedy ulovila ?

Rozjasňovač Catrice, myslím, že tento byl z nějaké limitky a limitky Catrice bývají dosti oblíbené, tak se divím, že skončil ve výprodeji.
Obal je klasika plastový, nic super kvalitního , ale za týden se také nerozbije a vzhledově pěkný.
Co se  mi moc líbí je reliéf rozjasňovače, ten se vážně povedl a produkt posunul o level výše.
Barvička highliteru bych zařadila jako šampaň, slušící téměř každému :-)

Čekala jsem , že bude obsahovat jen lesk jako jsem zvyklá třeba u Pupy nebo MRL, ale zde se objeví sem tam nějaká ta třpytka, nad líčkama bych si toho asi ani nevšimla, ale po podrobném prozkoumání , kdy jsem si rozjasňovač nanesla ala lesk jako blesk nad líčka, obočí i na špičku nosu, jsem si právě na nosu všimla sem tam nějaké té třpytečky. Samozřejmě nic hrozného , ale radši mám rozjasňovače bez třpytek.

Každopádně je to parádní kousek do sbírky a navíc ve výprodeji za 29 Kč? nádhera, takhle bych mohla nakupovat pořád:-D
A co vy? Máte rádi výprodejové košíky? A co naposledy jste ulovili ?

16 komentářů:

  1. Parádní kousek, to vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo jen škoda těch třpytek , ale za 29 Kč? paráda :-)

      Vymazat
  2. Vyzerá super :) Ja mám Catrice celkom rada, myslím, že je dosť podceňovaná :) Rozjasňovač som však ešte neskúšala

    www.frenchstyle.eu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano , od Catrice se chystám na ten jejich make-up :-)

      Vymazat
  3. Jojo, tyto výprodejové stojany mám moc ráda :D Ulovila jsi supr produkt, navíc za tu cenu, že.. :)
    BLOG EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá fakt dobre :) Catrice mám tiež rada ♥

    OdpovědětVymazat
  5. vypadá moc hezky! Skoda ze jsem na takovy nenatrefila u nas :) A za 29 Kč, to je skoro za hubicku :)

    OdpovědětVymazat
  6. Wau, za takú cenu sa určite vyplatí! Vyzerá fajn :) ✿

    * Giveaway - Cerruti 1881 *

    OdpovědětVymazat
  7. 29 korun? To je přímo za hubičku :) Já v drogerii pokaždé nechám půl výplaty. Víc takových úlovků! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano , také bych takhle ráda nakupovala pořád :-)

      Vymazat
  8. Vyzerá skvelo, no rozjasňovače nepoužívam. :)

    OdpovědětVymazat