pátek 7. dubna 2017

Koupelová sada Naturalis


 Svůj život si asi nedovedu představit bez vany a všelijakých solí , pěn , bylinkových koupelí atakdále atakdále. Nerada se koupu "jen " ve vodě a tak i když doma zrovna nic ze zmíněných pomocníků  nemám, alespoň tam šoupnu trošku sprchového gelu.
Dnes bych vám ale chtěla představit kopelovou sadu od značky  Naturalis. Konkrétně mám na mysli olivovou řadu.


Co se týče parfemace, tak to žádný zázrak není . Upřímně nevím jak voní oliva :-D ale tahle vůně úplná topka není, voní to , to ano, ale docela slabě a není to parfemace , kterou bych vyhledávala.
Nicméně produkty jsou super .

Dvousložková pěna do koupele :

Klasika , zatřepete , složky se promíchají , nalijete do vany a vytvoří se pěna.  Pěna dokonce vydrží i docela dlouho. Já se do vany chodím zrelaxovat a tak tam nechodím na 10 minut, ale třeba na půl hodiny a pak to jde na pokožce znát , pne a potřebuje namazat, a to se právě s touto dvousložkovou pěnou neděje. Olejová složka pokožku krásně vyživí a nemám pocit vysušené kůže, na druhou stranu ani vana není zmaštěná tak, že byste se báli vylézt, aniž byste si rozbili čumák :-D
Poměr tak akorát, což mi naprosto vyhovuje. Navíc když si ve vaně náhodou máchám i vlasy nejsou pak mastné a dají se normálně umýt šamponem napoprvé . Takže značka ideál.
Obsah je 800ml.


 Koupelová sůl :

To je taková klasika, koupelové soli mám ráda, tahle vodu jemně zabarví do zelena, je to takový průměr , ale spolu jsou tyhle dvě věcičky naprosto super . Obsah je 1000g.





Takže jestli máte rádi lenošení a relaxování ve vaně, tak tohle je super volba . Značku Naturalis jsem zkoušela poprvé a moc mile mě překvapila. Set není drahý , vypadá skvěle, funguje a hodí se i jako dáreček.

10 komentářů:

  1. Mně se líbí ta dvousložková pěna do koupele, pěny celkově mám raději než sůl. Bez pěny není koupel koupelí :D Já mám hodně ráda, když pěkně produkty do vany voní, naposledy jsem měla myslím i něco jahodo-vanilkového :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mám ráda, když koupel pěkně voní, někdy to právě mixuji dohromady , sůl a pěnu, a kolikrát dám i místo koupelové soli , klasickou mořskou, hlavně když na mě něco leze... :-)

      Vymazat
  2. Ta pena do kúpeľa vyzerá naozaj atraktívne :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já pěny nepoužívám, ale na solích ujíždím. Od této značky mám doma pomerančovou a máš pravdu, za tu cenu se to velké balení opravdu vyplatí :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Také nesnáším se koupat jen ve vodě, dyť to je úplně o ničem! :D Moc mě zaujala ta dvoufázová pěna. Nikdy jsem nic takového neviděla. Super! <3 :)
    S láskou
    ♥JORIES♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě mám dvoufázovou od Manufaktury a jsem na ni hrozně zvědavá :-)

      Vymazat
  5. Tuhle značku znám a produkty také. Když jsem dělala brigádně v jednom obchodě, měli tam těch solí a různých věcí od této značky hodně a často jsem přemýšlela nad koupí. Ani já se nerada koupu jen tak ve vodě, takže tam vždycky něco do vody hodím. Momentálně používám od Teteseptu takové ty olejíčky nebo co to je.

    OdpovědětVymazat
  6. Tetesept jsem nezkoušela, ale Naturalis určitě zkus, i cenově je na tom dobře :-)

    OdpovědětVymazat