čtvrtek 9. března 2017

Pleťové sérum L´Oreal Paris Skin Perfection



Dnes bych vám chtěla představit pleťové sérum od značky L´Oreal Paris. Je to sérum určené pro věkovou skupinu mezi 20-30 lety.  Sérum bojuje proti nedokonalostem mladé pleti způsobené únavou, stresem , pleť by měla být hladká a hydratovaná.




Moc musím L´Oreálu pochválit balení séra. Krásný růžový flakonek v ombre stylu  s praktickou pumpičkou se povedl . Aplikace je pak jednodušší než třeba s pipetou.
Co se týče obsahu, sérum je na první pohled bílé, na druhý však vidíte  perleťový odlesk s kapkou růžové.


Na celý obličej postačí jedno pumpnutí. Sérum není tekuté, spíše připomíná jemný krém.
Po nanesení zanechává pleť jemnou  a vyhlazenou, a tak bych řekla ,že  může trochu suplovat primer.
Sérum dobře snesla i má citlivá pleť , nezaznamenala jsem žádné pálení , podráždění či jinou neplechu .
Já sérum používala  ráno, právě před nanesením make-upu, samozřejmě po séru následoval denní krém .


Sérum navíc není vůbec drahé , cena okolo 230Kč je příjemná a dostupná.
Samozřejmě můžete vyzkoušet celou řadu Skin Perfection, například denní krém, micelárku či oční krém.
Používáte séra? Jaká máte rádi ?

10 komentářů:

  1. Sérum žádné doma nemám, ale v drogerii na něj určitě mrknu.
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
  2. Sérum jsem měla a trošku to pomáhá, ale žádný zázrak to není :D Ale ten obal je fakt povedený.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já spíš sázím na komplexní péči, samotné sérum nikoho nezachrání , ale určitě může pomoci , já třeba ráno používám sérum a krém a večer už jen Arganový olej :-) a musím to zaklepat... ale pleť mám teď ve skvělém stavu :-)

      Vymazat
  3. Tak tohle vypadá dobře. Scháním něco pro mou pleť, co by nebylo zrovna na vrásky. Balení je moc hezké:)

    OdpovědětVymazat
  4. zrovna jsem o něm psala taky na blogu :D Diplomaticky bych řekla, že zkrátka neurazí ale ani nenadchne .......:)

    https://beautybookbyhana.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. O tomto séru jsem již četla u jiných blogerek. Séra nepoužívám, ale postupem času určitě začnu!
    Krásný článek! :) ♥
    S láskou
    ♥JORIES♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak u séra není až tak kam spěchat, důležitější je správný výběr denního krému a očního krému. :-)

      Vymazat