středa 22. března 2017

Houbička na make-up Oriflame?


Houbičky na make-up, to je takové věčné téma, někdo je zastáncem originálního Beauty Blenderu, jiní si kupují  levnější alternativy.
Já jsem houbičkám docela dlouho odolávala, měla jsem doma pouze napodobeninu z Ali, a ta byla dobrá na korektor pod oči, make-up s ní ovšem pořádně nanést nešel, jakoby se ztrácel. Přiznám se ale  , že dávat přes čtyři stovky za originál se mi nechtělo a tak uplynul nějaký čas a spousta kosmetických firem začaly vyrábět své hobičky. Počkala jsem si na porovnávací recenze a přemýšlela jsem nad houbičkou od Oriflame a H&M. Nakonec mám tu od Oriflame a to díky recenzi od Lucky z kanálu  Svět podle Lu.



Nemohla jsem se dočkat, kdy konečně ke mně houbička doputuje a budu ji moci zkusit.
Co se týče vzhledu, houbička je fialové barvy (fialovou mám moc ráda , takže body nahoru) , a tvarem nepřipomíná original BB , ale je jakoby rozdělena na dvě části, spodní je vhodná na nanášení make-upu na větší plochy a ta vrchní na detaily - pod oči , okolo nosu atd. Já tedy používám obě části  na velké plochy, prostě jak se mi chce .

Když houbičku namočíte, tak zvětší svůj objem a je velice měkoučká , to je hlavní viditelný rozdíl, mezi touto a houbičkou z Ali , ta svůj objem nezvětší.
Povrch houbičky je pórovitý a myslím, že i díky tomu je houbička tak dobrá . Make-up se s ní zapracovává opravdu lehce, efekt je přirozený, ale samotný produkt se nikam nevytrácí a zůstává na pleti a dá se i navrstvit.

Houbičku čistím horkou vodou a tekutým mýdlem na ruce, nevím jestli je to nejšetrnější , ale osvědčilo se mi to.
Originál nevlastním, ale skvěle si vystačím s touto levnější alternativou a cena je její hlavní benefit, dávala jsem za ní jen stovku, což je o dost méně ... než za BB.
Jaké máte houbičky vy? A jak je čistíte ?

25 komentářů:

  1. Dříve jsem měla houbičkové období, pak jsem make-up nanášela prsty, ale vadila mi ta upatlanost. Teď používám jen štětce a maximální spokojenost, u toho už zůstanu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Houbičky moc nepoužívám. Jsem radši pro štětce.. mám jednu houbičku od real technique s další z glossyboxu a ani jedna mi štětce nenahradi:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já s houbičkami začala až teď , jinak jsem používala štětec , tak to střídám :-)

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Také je nepoužívám, stejně jako Veronika, ale co se týče nanášení, zůstávám věrná svým prstům. :D Možná to nezní úplně nejlépe, zato jsem takto nejspokojenější. Zatím jsem nenašla štětec ani houbičku, která by mi vyhovovala.

    OdpovědětVymazat
  5. Makeup väčšinou nanášam prstami, no obľubujem aj hubky. Ale myslím, že tie z oriflame či Avonu sú zbytočne predražené :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se zdají naopak levné, ty z Ali za dolar jsou nic moc , jsou dobré jen na korektor.

      Vymazat
  6. Túto hubičku som skúšala, ale mne nevyhovovala. Používam hubku od RT a s tou som maximálne spokojná :) xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Houbičku od RT jsem nezkoušela , ale četla jsem na ní také dobré recenze.

      Vymazat
  7. takáto hubka je skvelá na taký prirodzený fresh finish :) ja ju používam zriedka kedy, ale mám tiež túto z Oriflame a je super :) čistím ju šampónom, tak ako štetce :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, dělá skvělý finish :-) ještě jsem zvědavá jak dlouho vydrží :-)

      Vymazat
  8. Já ji mám a jsem s ní spokojená :) Já teda houbičku nepoužívám na make-up, jak takový, ale spíše na korektor, make-uú rozetírám vždy štětcem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na korektor ji mám také ráda, na make-up střídám houbičku a štětec :-)

      Vymazat
  9. Taky se mi příčilo dávat peníze za bb.. našla jsem na ebayi dupe, a přišla mi naprosto boží houbička v originálním obalu, měkkoučká a při namočení krásně nabobtná, prostě zázrak :D Je super, že už i jiné značky nabízí kvalitní houbičky, takhle vypadá skvěle :)

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji tam viděla také , tu v obalu, byla trošku dražší než ty obyčejné, ale po tom co mi přišla ta obyčejná , nenabobtnala a byla dobrá jen na korektor jsem další nekupovala.

      Vymazat
  10. Já jsem mívala houbičku od Essence, ale ta se mi moc neosvědčila. Teď mám ze Sephory :)

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem vůbec netušila , že Essence měla také houbičku. A ta ze Sephory je dobrá?

      Vymazat
  11. Po beauty blenderu koukám už hrozně dlouho a narazila jsem jenom na napodobeninu z DM. Nezkoušela jsi? :/

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezkoušela, ale mě dost pomohla recenze na You tube od Lucky ze Svět podle Lu, chválila tuhle Oriflame a houbičku z HM , tu růžovou z DM moc nevychvalovala.

      Vymazat
    2. Děkuju za odpověď. :)

      Vymazat
  12. Ja mám teraz tú Ebelin, ale prišla mi dosť drahá, no nejako mi vôbec nenapadlo pozrieť sa aj do HMka. Tiež ju čistím teplou vodou a detským šampónom, no nie vždy ide všetko dole a hlavne dlho schne, niekedy pomaly aj dva dni.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já hlavně slyšela , že ta od Ebelin je hodně tuhá, takže jsem ji ani nezkoušela. :-)

      Vymazat