neděle 8. ledna 2017

Trend It Up Ultra Matte červená rtěnka v odstínu 460


Jak už jsem psala v některém předchozím postu, dost jsem si oblíbila matnou rtěnku Trend It Up a asi po týdnu jsem si hned běžela pro další .... zajímalo by mě jestli v těch rtěnkách budu pokračovat, nebo zkusím také něco jiného :-)



Tentokrát má volba byla jasná , žádné dlouhé vybírání, sáhla jsem rovnou po červené, byla to také rtěnka k looku pod vánoční stromeček , a tam se prostě červená hodí nejvíce :-D
Červené odstíny měli celkem tři a já se v tom hrozném světle v DM modlila ať vyberu správně :-D No a vybrala :-) Odstín 460 mi přijde jako taková klasická červená. Nechtěla jsem žádnou řvavou oranžovou a tahle barvička mé požadavky naprosto splnila.

Obal se povedl , černý, matný, minimalistický, a ze spodu barvička odstínu , takže když si dáte rtěnku do svého organizéru, hned vidíte pro jaký saháte odstín, za mě 1*.
I tento odstín je skvěle pigmentovaný, pohodlně se nanáší , já používám  konturku , aby se mi rtěnka nerozpíjela a držela , ale to by dle mého mělo být u tak výrazného odstínu samozřejmostí.
Výdrž skvělá, zvládla se mnou Štědrovečerní večeři a ano, měli jsme klasiku - salát , řízek i kapra :-D samozřejmě vše smažené :-D a rtěnka přežila.

S tím ultra matným finishem bych byla opatrná, podle mě je spíš sametový, ale to mi vůbec nevadí, na matu nelpím. Nedokonalosti nijak extra nezvýrazňuje a za cenu 65 Kč? Super, určitě bych za ní dala i více.







8 komentářů:

  1. Dokonalá farba, veľmi ti ide :) Ja už sa tejto kozmetiky neviem dočkať, ale ku nám na Slovensko ešte neprišla :/


    TheDaniellaBlog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, určitě vás DM neochudí a brzy bude Trend It Up i u vás :-)

      Vymazat
  2. Vyzerá veľmi pekne. O tejto značke som už veľa počula, no ešte som neskušala.

    OdpovědětVymazat