sobota 10. prosince 2016

Tmavě fialový gellak se třpytkami



Když jsem se dneska rozhodovala jaký lak si dát na nehty, padla volba na tmavě fialovou barvičku, měla jsem chuť na něco pořádně výrazného a třpytivého. Právě tmavé laky mám v zimě moc ráda, přes jaro a léto naopak zůstávají v šuplíku.
Tento kousek jsem našla na Aliexpressu jen za dolar, no nekupte to , že :-)

Lak je docela dobře krycí, stačily by i dvě vrstvy, opět ale pro jistotu dávám tři, jako pokaždé když si nehty lakuji. Je trošku hustší než laky , které mám běžně doma , ale lakuje se s ním na jedničku, nikde neztéká, takže nemusíte u lakování spěchat.

Barvička je to krásná, tmavá fialová a krásně se třpytí, nejsou to žádné velké třpytky , jen maličké s odstíny do modra a růžova, když se tedy zadíváte hodně zblízka.
Výdrž je tradičně 10-14 dní a gellak je to opět zapékací.

Žádné komentáře:

Okomentovat