neděle 4. prosince 2016

Tělové mléko Cien Indian fruit


Co se týče tělových mazadel, mám radši ty bez parfemace vzhledem k atopickému ekzému, ale občas také zatoužím po nějakém tom voňavém kousku.
Jak už jsem psala Lidl jako obchod mám moc ráda a i kosmetiku tam v celku ráda nakupuji, můj pohled padl na tělové mléko s vůní Indiánského ovoce v jemně fialkové barvě. No co si budeme povídat, zlákal mě hlavně obal.
Ten se myslím velice povedl, praktické balení s pumpičkou velmi oceňuji a obsah 500ml také nějakou tu chvilku vydrží.

Když jsem si pak doma "pumpla" a namazala , celá koupelna se krásně provoněla sladkou vůní. Vůbec netuším k jakému ovoci bych to přirovnala, je to spíše taková sladká, ale moc příjemná vůně.
Co se hydratace a výživy týče, není to špatné, mléko se rychle vstřebá a tak nemáte pocit mastnoty, ale viděla bych ho spíše na den než na noční mazání, to mám radši výživnější produkty. Nicméně pokožka je po něm krásně jemňoučká, nesvědí a nedráždí.
Nepamatuji si kolik přesně mléko stálo , ale určitě to bylo do stovky, což si myslím, že je odpovídající, akorát to asi byla limitka, ale i ty se dost často v Lidlu opakují, tak třeba tam ještě je a nebo brzy bude. 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat