čtvrtek 15. prosince 2016

Kojící podprsenka z Aliexpressu ?



Dneska tady budu trošku spamovat pro nastávající maminky :-) Připravila jsem si pro vás totiž další tip z ali . Jedná se o kojící podprsenky, co si budeme povídat, taková pěkná kojící podprsenka se shání těžko a když už ji seženete nestojí zrovna málo. Já určitě nestojím o takový jednobarevný kus hadru , který je sice pohodlný , ale dělá ošklivá prsa, i když jsem přeci maminka nebo nastávající maminka nemusím vypadat špatně a když má člověk hezké prádlo cítí se hned lépe.

Tato podprsenka je jemně vyztužená, nic velkého , ale když je vám zima nikdo to nepozná :-D
V košíčcích je klasicky odepínací pro snadné kojení, má široká ramínka a je širší i v zapínání. Tudíž je velice pohodlná a mohou jí nosit i těhotné. Je to podprsenka s kosticemi a vytvoří krásný dekolt, opravdu a nebojte, kostice mi vůbec nepřekáží.

Podprsenka stála okolo čtyř dolarů, což je super cena, v Čechách určitě za takovouhle cenu neseženete, a jelikož je to velmi levné , tak se až tolik nemusíte bát, že objednáte špatnou velikost, já jsem se trefila přesně.

2 komentáře:

  1. Mně teda vůbec nenapadlo, že bych si mohla kojící podprsenku koupit z Aliexpresu. Sice tam taky nakupuji, ale jen nějaké drobnosti, u kterých na kvalitě tak moc nezáleží. Oblečení si raději kupuji z ověřených obchodů a kojící podprsenku jsem si koupila z https://www.happymum.cz/ a je super, takže této volby rozhodně nelituji.

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych asi do podprsenky z aliexpressu nešla a to hlavně z toho důvodu, že bych ji nemohla vrátit. Proto jsem si raději vybrala něco lokálnějšího ( pro mne to byl obchod lanotte ). Je to takový o hodně levnější astratex a reklamace mají zvládnute opravdu na jedničku.

    OdpovědětVymazat