pondělí 26. prosince 2016

Dermacol Imperial Make-up - hydratační make-up s výtažkem z orchideje



Dneska to teda nebude článek o žádné novince , tento make-up je už na trhu x let a i já mám už několikáté balení.



To mě ale právě utvrzuje v tom , že bych vám ho měla ukázat a možná připomenout.
Make-up se prodává klasicky v 30 ml tubičce. Obal tedy ani nenadchne ani neurazí.
Obsah je ovšem skvělý, tento make-up mi sedne jako ulitý, momentálně používám odstín Fair, na léto Nude, jinak se prodává myslím ve čtyřech odstínech. Nelekejte se na ruce odstín sice vypadá tmavě , ale on když se rozetře tak hodně zesvětlá.


Na pleti vypadá velice přirozeně, tak sametově, je třeba ho jemně zapudrovat, ale do vrásek neleze, nezvýrazňuje suchá místa, což je pro mě u make-upu důležité. Krycí schopnost je řekla bych střední, to je pro mě akorát, vysoké nepotřebuji, na pupínky   netrpím , spíše potřebuji pleť sjednotit a pod oči stejně používám korektor.
Tenhle make-up je takový můj letitý držák a vždy když nevím jaký make-up koupit , tak beru tento.
Zkoušeli jste ho ? Vyhovuje vám?

2 komentáře:

  1. Tento makeup jsem měla taky a ačkoli na mojí mastné pleti neměl úplně ideální výdrž, musím říct, že na něj vzpomínám v hodně dobrém a někdy mám chuť si ho pořídit znovu :) Je opravdu povedený.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám pleť spíše sušší, takže mně vyhovoval skvěle :-)

      Vymazat