úterý 22. listopadu 2016

Excipial U Lipolotio



Také máte s příchodem podzimu a zimy přesušenou pokožku, já ano a rozhodně to zapřičiňuje i fakt , že jsem atopik  a mazat se musím po celý rok, jenže právě na zimu většinou přichází zhoršení, pokožka svědí a například má kolena začínají být hrubá a suchá.
Tělová mléka a másla jsou mým denním chlebem a jedno bych chtěla dnes představit. Vyrábí ho Galderma a na mysli mám Excipial U Lipolotio. Je to takový držák v mé kosmetické sbírce už od raného dětství. Mě ho předepisuje kožní lékařka, což podle mě svědčí o jeho kvalitách.

Je to opravdu promazávadlo , takže pokud nemáte rádi mastný pocit, ruce od něj pryč, pokožku opravdu zanechává mastnou a já ho používám hlavně na večer, kdy se zabalím do županu a vůbec mi to nevadí, ba naopak, pokožka se krásně zklidní, promastí a cítím úlevu od svědění.
Prodává se v balení o obsahu 200ml a má nevýraznou parfemaci, spíše takovou lékárenskou vůni a obsahuje Ureu.

Je to kožní emulze k léčbě středně až extrémně vysušené pokožky, tudíž ji naleznete v lékárně a stojí něco okolo 120Kč .

2 komentáře:

  1. Excipial poznám, mám rada to Hydrolotio pre jeho peknú vôňu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem nezkoušela, díky za tip, já si tohle beru na předpis u kožařky . :-)

      Vymazat