pátek 21. října 2016

Top 5 dekorativky z drogerky


Také doma máte kosmetiku , kterou točíte stále dokola? Já tedy rozhodně ano, i když se snažím zkoušet nové věci , dost často se vracím k těm oblíbeným.
Asi největší stálicí mé výbavy je korektor, kterého mám asi již 3 balení a budu ho kupovat stále dokola.

Catrice Liquid Camouflage v odstínu 020 Light Beige
  • perfektně kryje
  • nezalézá do vrásek
  • drží jako přibitý
  • skvěle se nanáší
  • cena 99 Kč je dle mého soudu za tak skvělý korektor naprosto bezkonkurenční

Dalším podobně oblíbeným produktem v mém kosmetickém šuplíku jsou gelové linky od Dermacolu.
Longlasting Gel Black - Black Sensation
  • výborná pigmentace - jsou opravdu černočerné
  • nerozmazávají se
  • drží i v koutcích oka
  • nevysychají - mám už je téměř rok , používám je každý den , moc jich neubylo a konzistence se nezměnila
  • cena 189 Kč, ale běžně v akcích je mají cca za 119 Kč


Skoro to bude vypadat, že zde propaguji hlavně Dermacol, ale nemohu si pomoct, dalším každodením pomocníkem je jejich sypký pudr. Recenze na něj zde .
Invisible Fixing Powder
  • skvěle fixuje make-up
  • je transparentní tudíž nemění barvu make-upu
  • zmatňuje tak akorát, nepřipadám si po něm jako sušenka a nezvýrazňuje suchá místa
  • cena 229 Kč , ale dá se sehnat za 149 Kč ve slevě , jinak ho ani nekupuji

Co se týče očních stínů , nejčastěji používám Makeup Revolution London a je to na paletce dost znát, vzhledem k tomu , že u dost odstínů jsem "na pánvičce".
Makeup Revolution London - Hard Day
  • dobrá pigmentace
  • příliš nepráší
  • pro mě je skvěle sestavená, jsou tam převážně Nude odstíny, a je zde obsažená i skvělý odstín matné hnědé pro vykreslení obočí
  • matné i třpytivé stíny
  • cena 199 Kč za takovouhle paletku se mi zdá skvělá

Posledním produktem v mé kosmetické pětce je řasenka a to konkrétně Miss Sporty, určitě si budete říkat , že stojí za prd, ale opak je pravdou, je to můj velký oblíbenec.
Studio Lash Dark Lasher
  • prodlužuje
  • zahustí
  • neopadává
  • skvěle rozčeše řasy
  • cena 69 Kč



2 komentáře:

  1. Catrice je prostě nejlepší! :) za tu cenu to vážně stojí :)

    OdpovědětVymazat