čtvrtek 20. října 2016

Štětce z aliexpressu?


Já jsem velký milovník Aliexpressu, nakupuji zde ráda a často, v podstatě každý měsíc na to nějaké ty korunky padnou. Kdo někdy na stránkách Ali byl , tak mi dá určitě za pravdu , že je zde nepřeberné množství štětců a ani já jsem neodolala, dost často se jedná o napodobeniny různých značek, někdy lépe někdy hůře zpracované.
Jeden z prvních štětců , které jsem zde objednávala byl tento tvářenkový... Ano také mi přijde jako napodobenina Real Techniques , originál nemám, tak nemohu posoudit, jestli je totožný, podobný nebo neodpovídá vůbec, jediné co o tomto štětci mohu říct, že je extémně heboučký, neškrábe, štětiny jsou dobře zastřižené a vydrží i časté mytí a neztrácí na kvalitě. Tento kousek mám již půl roku minimálně , možná i déle, a nedávno jsem si ještě jeden kousek přikoupila.


Používám ho na tvářenku , bronzer i rozjasňovač, je to takový multifunkční štětec na všechno, určitě by s ním šlo i zapudrovávat korektor pod očima, ale to už přenechávám jiným kouskům.
Cena byla hodně hodně příznivá, svůj první jsem kupovala za 1,39 Dolaru, další za 1,89 .
Super cena co říkáte? Rozhodně pro lidi, kteří nemají penízků nazbyt, nebo se jim jen za kosmetiku a kosmetické pomůcky nechce tolik utrácet.

Žádné komentáře:

Okomentovat