středa 12. října 2016

Peeling s vůní irské kávy


Co si budeme povídat, léto už je nenávratně pryč a tak je čas pleť pořádně obrousit, tím spíš pokud jsme to zanedbávali právě přes léto je potřeba všechnu tu starou kůži sundat.

Peeling není nic složitého a  můžete si ho připravit sami doma , ať už z cukru, hrubé soli , či kávy, inspiraci se meze nekladou a návodů je na internetu spousty, já si třeba připravuji domácí peeling na rty, ale na tělo, to jsem lenoch a tak peelinguji s Dermacolem . Konkrétně používám vůni irské kávy, a voní nádherně, já jsem velký milovník kávy, a můžu ji snad ve všech podobách, takže tato parfemace je pro mě šitá na míru.

Jde o peeling cukrový, tudíž se vám bude pod horkou vodou rozpouštět, pokud obrušujete ve sprše, dávejte si na to pozor. Já si ho beru do vany, pokožku navlhčím, obrousím a spláchnu.
Pokožka je po něm krásně hladká a připravená na hydrataci a promaštění.

2 komentáře:

  1. S domácími peelingy se mi moc nedařilo, takže si raději kupuju. Tento jsem ještě nezkoušela, ale ta vůně musí být super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta vůně je vážně skvělá, hlavně teď na podzim a zimu, až ho spotřebuji tak přemýšlím nad vůní belgické čokolády, také musí být úžasná. :-)

      Vymazat